  • 11. Data: 2017-12-27 15:25:18
    Temat: Re: Koniec świata
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 27 grudnia 2017 15:14:30 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > E eee, to ja pamiętam jak mówiłeś, że z małym dzieckiem jeździć
    > śmiało się da, bo znajomi jeżdżą i takie tam. :-)

    Z miesięcznym? ;) Nawet szczepień nie ma jeszcze zaliczonych :D
    W maju się z nią wybieram nad nasze morze, w październiku gran canaria, a
    przyszły rok to już na 100% z małą w góry na narty jedziemy (niejeżdzące
    "ciotki" będą zjeżdzać na sankach ;) Nadal nie widzę przeciwskazań :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2017-12-27 17:41:51
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 27 grudnia 2017 17:34:07 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Ja tez, tym bardziej, że to Ty a nie ja siedzisz na doopie w domu. :-)

    Ja przynajmniej nie nasmarowałem deski żeby pojeździć na trawie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2017-12-27 19:27:47
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Dzielenie się jajcami to nie na te święta.

    Jak się wykąpie w morzu to już nie będzie miał się czym dzielić :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 14. Data: 2017-12-27 19:30:37
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-12-27 o 14:40, Adam Sz. pisze:

    > Ale nie będę bo sam nie pojeżdżę w tym roku z wiadomego powodu :P
    > pozdr.

    A to gratulacje.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 15. Data: 2017-12-27 23:34:49
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-12-27 o 14:05, Kris pisze:

    > Dziwi mnie tylko że jeszcze nie piszą ze top wina Kaczyńskiego;)

    Qrna, ale za PO to snieg chociaz w styczniu byl. Teraz za PIS jak
    obserwuje prognozy to i w styczniu zapowiada sie lipa.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 16. Data: 2017-12-28 10:41:35
    Od: l...@g...com

    Będą i za to rozliczeni.

  • 17. Data: 2017-12-28 10:45:33
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, December 27, 2017 at 3:08:22 PM UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
    > To ja w ramach spisku czekam na krajowe arbuzy, mandarynki, ananasy itp. Szkoda ze
    zabraknie mi kilku lat zebym sie doczekal.

    stawiam, ze raczej doczekasz sie wrecz odwrotnej sytuacji, tzn. nie kupisz krajowych
    jablek, gruszek, sliwek... :(

  • 18. Data: 2017-12-28 17:24:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co to ja jakis patriota jestem zebym tylko krajowe sliwki jadl? Jak sie przesuna
    strefy wegetacji to u nas beda rosly na polach arbuzy i w sadach mandarynki. Sliwki
    ze Szwecji beda. Od poczatku sezonu grzewczego spalam jakies 5 kilogramow pelletu na
    dobe. W mieszkaniu 20-21 stopni, dla mnie troche za duzo. Mniej nie moge spalic bo
    piec robi sie niestabilny i ma tendencje do gasniecia. To czego nie wydam na opal
    moge przeznaczyc na owoce. Wyjdzie z 4 zlote codziennie. Nie dam rady zjesc
    codziennie dwoch kilogramow jablek.

  • 19. Data: 2017-12-28 19:37:48
    Od: l...@g...com

    Dieta warzywno owocowa ponoć jest zdrowa, dasz radę. Mało spalasz. Kociołek masz ze
    specjalnym palnikiem na pellet?
    Jaką powierzchnię/kubaturę ogrzewasz?

  • 20. Data: 2017-12-28 21:43:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To piecyk. Taki jakich wiele w necie i realu. Do piecyka Nordica dorobilem palnik i
    podajnik pelletu. Grzeje niecale 80m2. To kamienica i za duzo ciepla nie potrzebuje
    bo sasiedzi tez grzeja. W zasadzie oni grzeja mnie a ja nie dopuszczam zeby cieplo
    przez sufit na strych uciekalo.