  • 1. Data: 2017-12-26 20:29:46
    Temat: strych i kartony z folią
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    takie zagadnienie słabo zaawansowane merytorycznie przez co ciężkie do
    ownioskowania...

    no, ale jest potrzeba...

    mam gazetki, co może się stać jeśli każdą w nich włożę w folię na
    kartki, i takie włożę do pudełka na strychu?

    ewentualnie jak to porządnie zrobić?

    a co będzie jeśli na spodzie pudełka wyłożę folię i na to jakies pisma?

    a co jak z góry?

  • 2. Data: 2017-12-26 20:45:38
    Temat: Re: strych i kartony z folią
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 grudnia 2017 20:29:48 UTC+1 użytkownik denat 'POPIS/EU napisał:
    > mam gazetki, co może się stać jeśli każdą w nich włożę w folię na
    > kartki, i takie włożę do pudełka na strychu?

    Będziesz miał pudełka na strychu z włożonymi gazetkami w folii na kartki.

    > ewentualnie jak to porządnie zrobić?

    Postarać się dobrze włożyć gazetkę w folię na kartki do pudełka na strychu?

    > a co będzie jeśli na spodzie pudełka wyłożę folię i na to jakies pisma?

    Będziesz miał pudełka wyłożone folią na spodzie i na nich jakieś pisma.

    > a co jak z góry?

    Będziesz miał pudełka wyłożone folią z góry i pod nią jakieś pisma.

    Cieszę się, że mogłem pomóc!
    Pozdrawiam!

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2017-12-26 20:50:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 grudnia 2017 20:45:40 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    `
    > Cieszę się, że mogłem pomóc!
    Mnie ciekawość zżera co to za gazetki denat na strychu kitra

  • 4. Data: 2017-12-26 21:26:24
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2017-12-26 o 20:50, Kris pisze:
    > Mnie ciekawość zżera co to za gazetki denat na strychu kitra
    Pewnie świerszczyki. No i tu problem jak mokre, bo w tej folii to się
    jakieś grzyby namnożą. Ale jak suche ... no dobra, na pewno mokre, więc
    z tą folią nie wyjdzie :->

    PS: Może dla syna chce zachować, tylko która chciałaby dać takiemu ... :->

    Maciek

  • 5. Data: 2017-12-27 15:13:15
    Od: l...@g...com

    "mam gazetki, co może się stać jeśli każdą w nich włożę w folię na
    kartki, i takie włożę do pudełka na strychu? "

    Myszy będą miały ciepłe legowisko.

  • 6. Data: 2017-12-27 17:34:55
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    kurcze chłopcy, idzie obciągać swoim elektrodowym idolom z wyzwolonej
    europy... no przecież was chyba uczyli, żeby itd. itp...