  • Data: 2019-01-10 21:08:22
    Temat: Re: Konkurencja projektorów
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-10 o 15:39, Adam Sz. pisze:

    > Gorszy w jakim sensie?

    > I to jest objaw zbyt długiego lub słabego / uszkodzonego kabla - transmisja
    > w HDMI jest szyfrowana - w momencie kiedy którykolwiek bit się nie
    > zgadza - mamy albo różnego rodzaju artefakty albo całkiem obraz znika.
    >
    > Nie może być na HDMI wyblakły kolor czy coś innego - to nie analog ;)
    > pozdr.

    Niedawno kupiłem stację Dex Pad do Galaxy. Jest do niej załączany
    przewód HDMI, grubości kabla USB. W instrukcji pisze, że "zaleca się
    używanie" oraz "na innym może nie działać".

    Otóż na tymże kablu działa. Ale działa, jakbym podpiął monitor złączem
    VGA przez kiepski, 5-metrowy przewód. Efekt podobny do
    przekontrastowania fotki w jakimś programie graficznym.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam