    From: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kontenet morski
    Date: Thu, 5 Oct 2017 21:19:52 +0200

    > wpisałem i z piewszych 6 linków tyle się dowiedziałem:
    > Tanio, (wiadomo) mobilnie ( że co proszę?) , polskie prawo nie nadąża, Nie
    > wiadomo czy podłączą ci gaz i prąd, reszta to ściema gorsza niż w
    > gazetkach z supermarketu. JEst producent flexicube. piękna galeria rzut z
    > góry... i nic więcej. Niema informacji o jakichkolwiek realizacjach
    > _istniejącego_ domu. Niema informacji jakie dokumenty, pozwolenia są
    > potrzebne. Czy ktoś dostał zgodę w polsce i mieszka? czy to jest domek do
    > 35m czy dom całoroczny. jak ocieplił i jak ogrzewa. czy gdzieś dostał
> [...]

    Można dostać te kontenery w wersji podwyższanej, chyba 2,7m.
    Ocieplenie od wewnątrz, 10cm styropianu i na to centymetrowa deska, lub
    płyta gipsowa.
    W sumie kontener 2x12 trochę wąski, ale to miało być mieszkanie dla biedoty,
    więc można jeden kontener zastosować jako korytarz w środku a dwa z pokojami
    po bokach i jeden an górze, wtedy taki kontener można podzielić na 4 części
    2x3m a to już konkretne pomieszczenia, tylko wtedy to już nam prawie 100m^2
    podłogi, wiec wychodzi taki apartament z kontenerów:)
    Zamiast dachów dwuspadowych robię drewniane tarasy z rynienkami
    Ciekawe jakie by tu zastosować ogrzewanie?
    Więc mam na przykład działkę rolną, ogradzam ją sobie i wstawiam 6
    kontenerów (4 obok siebie i dwa na górze), wymeldowuję się z mojego miejsca
    zamieszkania i nigdzie się nie melduję, przenoszę się do kontenerów, nie
    płacę śmieciowego i wielu podobnych podatków i co? Jakiś urzędnik będzie mi
    kazał zgłaszać że sobie kontener na działkę przywiozłem? Może będzie mi go
    kazał przenosić co kilka miesięcy? Może będzie mi mówił czy ja tam mieszkam,
    czy nie? A może będą mi kazali się tam zameldować? Ktoś będzie wchodził na
    moją ogrodzoną działkę, zaglądał do kontenerów i patrzył co ja tam robię?