    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kontenet morski
    Date: Fri, 6 Oct 2017 08:25:04 +0200

    Dnia Thu, 5 Oct 2017 21:19:52 +0200, Bob Budowniczy napisał(a):

    > Jakiś urzędnik będzie mi
    > kazał zgłaszać że sobie kontener na działkę przywiozłem? Może będzie mi go
    > kazał przenosić co kilka miesięcy? Może będzie mi mówił czy ja tam mieszkam,
    > czy nie? A może będą mi kazali się tam zameldować? Ktoś będzie wchodził na
    > moją ogrodzoną działkę, zaglądał do kontenerów i patrzył co ja tam robię?

    Zawistny sąsiad doniesie, urzędnik przyjdzie sprawdzić a jak nie
    wpuscisz to przyjdzie w asyście policji. Potem ci dowali grzywnę czy
    mandat lub za uporczywe niestosowanie się da cię do sądu. Żaden dostawca
    mediów cię nie podłączy bez decyzji urzędu. To jest metoda tylko dla
    twardzieli :)
    --
    Jacek
    I hate haters.