  • Data: 2018-11-20 12:25:15
    Temat: Re: Kontrolowanie ilości wody w łazience
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.11.2018 15:18, Bolko pisze:

> [...]
    urzadzenia za kilkaset usd stosować
    wody na miesiąc jest takim problemem i tyle. I nawyki małolatów się zmienią.
    > Moje mają 6 i 8 lat.
    > Moja żona "od zawsze mówi" żeby chodzili w pantoflach.
    > I nic nie pomaga

    Poczytaj o tzw. psie Pawłowa. Może to jest tędy droga,
    jeśli wychowywanie dzieci jest ponad Twoje (i żony) siły.

    Obecnie w behawiorystyce zwierząt coraz większym zainteresowaniem
    cieszy się szkolenie psów metodami pozytywnymi. Może warto i o tym
    poczytać, ale broń Boże nie oznacza to, że coś sugeruję. Po prostu
    warto czytać. Na wypadek, gdy prócz dzieci będziesz chciał mieć
    jeszcze psa, co może skończyć się tu kolejnym pytaniem, typu:
    "Kontrolowanie psa przy pomocy obroży elektrycznej". Bo "żona
    od zawsze mówi żeby nie wchodził na kanapę. I nic nie pomaga".