  • Data: 2020-03-22 15:59:59
    Temat: Re: Koronawirus - filtry do rekuperatorów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Budyń b...@g...com ...

    > pewnie mylisz budynia z budzikiem :)

    Hmm, a dlaczego akurat mnie miałby uswiadamiac w temacie takich
    oczywistosci? Jakis konkurs na truizm kwarantanny? ;-P

    > ja to wiem, to ogólnie, tak w samej gębie żyje podobno 500 gatunków
    > bakterii.

    Ale eboli sie boisz czy nie? Bo to ze masz do czynienia z wieloma
    bakteriami i wirusami nijak ma sie do tego ze jedne sa bardziej szkodliwe
    od drugich.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"