    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 28 Jul 2014 14:20:55 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Korozja na połączeniach (w hydraulice)
    From: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 28 lipca 2014 23:05:13 UTC+2 użytkownik dolniak napisał:
    > Przepraszam że póżno,ale mam glupi zwyczaj pracowania zarobkowo,kiedy jest okazja.
    >

    > Jeśli mufka wystaje choć trochę,to grzoć!tylko że przykro trochę takie rzeczy robic
    samemu-trudno dobrze trzymać zlączkę i odkręcać zawór.Może sąsiada zaproś na piweńko
    z atrakcjami?

    > Jak nie wystaje,to można by uciąć zawór a gwint rozwiercić.Tyle,że takie wiercenie
    mosiądzu,to raczej pokuta,niż przyjemność.

    > A jak cię mufka odkręci? A może się nie odkręci? Użytkownik podal ci rzeczy
    profi.Ja-pakuly nawijane pustym wkladem od dlugopisu.(warto poćwiczyć wcześniej)

    > Bardziej balbym się poluzowania/odkręcenia prostki za mufką(jeżeli jest).
    >
    > powodzenia dolniak
    >
    > P.S.Jeśli możesz,sprawdż,co jest w rurce.To może być ciekawe...

    Obydwaj nie kumacie. Jest w ścianie rurka pól cala. Na tą rurkę nakręcona jest
    złączka pół cala. Taka rurka co ma gwint w środku. Z jednej wkręcona rurka z drugiej
    wkręcony mimośród. I ten mimośród skorodował i odpadł na równo z krawędzią złączki.
    Opcja wykręcenia złączki istnieje. Ona wystaje dostatecznie żeby złapać kluczem. Ale
    jak mi się odkręci złączka z rurki to dupa zbita. Jest cień szansy że się wykręci
    złączka z rurką z kolanka co jest w ścianie. Wtedy nie boli bo sobie na rurkę nawinę
    pakuł i wkręcę. Jeszcze mogę w to mosiężne wbić jakiś pręt zeszlifowany na trójkąt i
    wykręcić. Ale do tego potrzebne jest grzanie. Jak podgrzeję to na bank uszkodzę
    pakuły pomiędzy złączką a rurka. Jak bym się nie ustawił to dupa zawsze z tyłu.