    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kosa mechaniczna Stihl - ktora?
    Date: Thu, 21 Oct 2010 13:06:20 -0700 (PDT)

    On 21 Paź, 21:36, Shreek <p...@M...onet.pl> wrote:

    > Ten 4-mix to silink czterosuwowy, wiec droższy w konstrukcji a moim
    > zdaniem mniej przydatny w wykaszarce.

    Do tego troche "dziwny", tzn. chodzi na mieszance takiej jak
    dwusuwowy...
    Zaoszczedzili na pompie oleju (biorac pod uwage dosc dowolne pozycje
    silnika podczas pracy smarowanie bez pompy raczej by nie dzialalo)

    WS

    PS. ja bym jednak traktowal zakup kosy do (prawie)plaskiej dzialki
    jako ostatecznosc... jesli nie miales jeszcze okazji tym kosic, to
    mozna pozyczyc... pierwsza z brzegu wypozyczalnia ~ 50PLN/dobe
    http://tnij.org/wypkosy
    Po skoszeniu ~ 1ara (tyle musze, bo nierowne zbocze i na kolkach nie
    wjade) jestem caly w trawie - od butow po czapke ;) a ta na kolkach
    mozna kosic bez koszuli ;)