  • Data: 2016-07-07 09:12:15
    Temat: Re: Kosiarka do wysokiej trawy. Listwowa?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 6 lipca 2016 22:03:08 UTC+2 użytkownik tomek napisał:

    > Ja bym polecil zwykla kose spalinowa, tak z 5KM mocy. Marketowa da rade.
    > Po kosie trawa jest rozdrobniona i nie wymaga grabienia i wywozenia.
    > Oczywiscie troche sianka zostanie ale ginie ono po deszczu. Po listwowej
    > (znam tylko efekty pracy kosiarki przyczepianej do ciagnika) bedzie
    > siano o dlugich żdźbłach i to bedzie dlugo lezec i gluszyc trawe pod
    > spodem gdy sie nie zgrabi i nie wywiezie.

    Właśnie te długie źdźbła są warte zachodu bo może po zgrabieniu można by komuś to
    siano dać albo jakiś kompost z tego zrobić...

    Raczej ciekawi mnie ile roboty jest przy zgrabieniu takiego areału i czy wymiana na
    listwową plus grabienie wyjdzie lepiej niż zwykła rotacyjna z koszem i opróżnianie go
    co chwila.