  • Data: 2009-03-29 18:41:42
    Temat: Re: Kostka betonowa - kilka pytań pratycznych
    Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Będziesz miał łącznie 35 cm grubości a granica przemarzania gruntu to
    minimum 80 cm. Skutkiem tego bedzie wypiętrzanie chodników w zimie i
    osiadanie połączone z deformowaniem na wiosnę. Piasek z cementem powoduje,
    że podnoszą się i opadają większe fragmenty chodnika a nie pojedyncze
    kostki.
    Ja mam tak własnie zrobione i obserwuję, że różnica poziomów zima-lato
    dochodzi do 3-4 cm. Trzeba to przewidzieć i uwzględnić.
    Jacek
    PS
    poszukaj w archiwum, bo było "sto razy"