  • Data: 2018-08-13 13:05:13
    Temat: Re: Kostka bez fugi - co sie stanie?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 13 Aug 2018 12:23:25 +0200, Pete wrote:
    > A wiesz, że w USA Monsanto przegrało pierwszy proces o odszkodowanie za
    > spowodowanie raka?
    > https://www.theguardian.com/business/2018/aug/10/mon
    santo-trial-cancer-
    dewayne-johnson-ruling?CMP=fb_gu

    Rano czytałem to i pomyślałem wtedy o tym wątku. Jest niewątpliwe że taka
    chemia działa niekorzystnie na organizm ludzki - w końcu stworzona by
    zabijać - jednak ten proces zdaje się być lekko naciągany. Ameryka...
    Zobaczymy czy się potwierdzi. Póki co akcje Bayera od rana poszybowały w
    dół, więc okazja narobić trochę zapasów.

    Mateusz