  • Data: 2012-06-14 11:37:23
    Temat: Re: Koszenie młodej trawy.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 czerwca 2012 09:05:59 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > Młody trawnik, 6 tygodniowy, ale że dużo ostatnio desz pada to rośnie jak
    > zwariowany, ale nie wszędzie. Jest trochę placków trochę mniej
    > zarośniętych, wyglądają brzydko, prawdopodobnie za dużo deszczu... Znajomy
    > mi powiedział że skoro często koszę, 2 razy w tygodniu to dlaczego nie
    > mulczing? Zauważył że u mnie ziemia jest marna, gliniasta. Twierdzi że
    > ścięta drobno trawa użyźni glebę zwłaszcza w miejscach gdzie są te łyse
    > plack. Mam jednak o co innego obawy. Trawnik młody i trochę się chwastu
    > puściło bo skąś to nawiało a że ciągle pada to się stało jak się stało i
> [...]

    Kilka koszeń i chwasty przestana wyułazic. 6 tygodni to trawa jeszcze sie nie
    zagesciła.
    Co do mulczowania to ja odradzam. Powstaje taki filc od tego na trawniku. Generalnie
    bez sensu moim zdaniem. Kos raz/dwa razy w tygodniu podysp jakiegoś nawozu mi ładnie
    za miesiąc dwa wszystko się zagesci a chasciory znikna.