eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie › Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
  • Data: 2018-01-11 21:50:48
    Temat: Re: Koszt budowy domu 2018 - dokładne wyliczenia i omówienie
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 11 stycznia 2018 21:29:02 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Ty jestes dziecko szczescia i dlatego nie wchodzisz do statystyki. Na dodatek
    mieszkasz w miescie w ktorym zyje tyle ludzi co w Lodzi w dwudziestu jedenasto
    pietrowych blokach majacych 15 klatek schodowych.

    Pewnie tak. Ale co z tego? Jaka jest różnica w mieszkaniu w jednym z
    miast aglomeracji śląskiej od mieszkania w jednej z dzielnicy Łodzi?
    Nie ma żadnych różnic poza tym, że u mnie są białe znaki z kolejnymi
    miejscowościami, a u Ciebie ich nie ma, bo zaczyna się po prostu inna
    dzielnica.

    > W promieniu poltora kilometra ode mnie w lodzi jest kilkaset sklepow
    roznych, kilkadziesiat aptek, ze trzy szpitale, kilkadziesiat przychodni
    > roznych, kilkanascie szkol i kilkanascie przedszkoli i zlobkow. O knajpach

    Pewnie lekko podkoloryzowałeś. Jakbym też tak podkolorował to mógłbym
    powiedzieć, że u mnie jest dokładnie tak samo i wcale nie musiałbym
    mocno kolorować :)

    > W Manufakturze jest wiecej sklepow i knajp niz w calym Twoim miasteczku. Z

    I korzystasz z nich na codzień? Dla mnie ogólnie galerie to jest zło :)
    Za dużo chodzenia, zawsze drogi towar. A i tak 90% rzeczy kupuję siedząc
    przed komputerem. Nie potrzebuje 50 sklepów sportowych, wystarczy mi
    jeden.

    > punktu widzenia Lodzianina mieszkasz na zabitej dechami wiosce. Niedawno
    > bylem w takim nieduzym jak Twoje miasteczku. Sobota godzina dwudziesta i
    > ludzi w centrum nie ma.

    Nie lubię tłumów, więc dla mnie to jest wielka zaleta ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.