    From: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Koszt ogrzania domu na przełomie roku
    Date: Thu, 22 Jan 2009 18:34:51 +0100

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości
    news:gl2dg8$kqa$1@node1.news.atman.pl...
    > Witam !
    >
    > Drugi w karierze domu sezon grzewczy (pierwszy pełny), okres od 15.12.2008
    > do 14.01.2009, okolice Trójmiasta (wyżyna, tzw. "wypizdowo" - jak u mnie
    > porządnie wieje to wiem, że w gdzie indziej wieje mniej), skrajny dom
    > 150m2 w zabudowie szeregowej. Zużycie gazu ziemnego za ten miesiąc
    > (ogrzewanie i c.w.u.) wyniosło 178m3, wewnętrzna temperatura średnia w tym
    > okresie 22 stopnia. Koszt na fakturze za ten okres to 349,73 zł brutto.
    >
    > Dużo to, mało ? Oceńcie proszę, bo nie wiem czy mam się cieszyć czy
    > płakać.

    no widzisz dla mnie to strasznie duzo

    Fakturka przyszla ostatnio i zuzycie 119m3 - cena 247,53 zl.

    Temperatura w domu 18, 16,5, 15, 14 na 14 juz zostalo. Niestety kryzys. :-(
    Ale jak slonce zaswieci to nawet i 18 jest.
    W nocy czasami i 13,5 znalazlem.
    Sterowanie reczne, Kociol ustawiony na 1m3/h czyli wychodzi jakies 3h
    grzania na dobe.