    Date: Mon, 27 Aug 2018 16:10:19 +0200
    From: collie <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Koszt utrzymania mieszkania
    <5b7c7f74$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5b7cea6d$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5b7cf792$0$585$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <5b7d986a$0$599$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 22.08.2018 19:08, Uzytkownik pisze:

    > Za tępy jesteś, żeby zrozumieć, że ktoś może pracować na etacie, jednocześnie być
    > przedsiębiorcą i być współwłaścicielem firmy.

    Jak wiadomo, informacje o firmach są publicznie dostępne, czy to w urzędach,
    czy w sądach. Już nie mówiąc o szyldach nad drzwiami, banerach i reklamach.
    Więc jako przedsiębiorca - właściciel firmy jesteś z tego względu osobą
    publiczną. Po co zatem przekonywać wirtualnie Zenka Kapelindera, niewiernego
    jak święty Tomasz - że jesteś fachura jak się patrzy, a nie tylko jak się
    czyta - zamiast po prostu dać Zenkowi. Dać Zenkowi namiary na tę Twoją firmę.
    Niech się przekona swemi rencami na miejscu, że nie wypadłeś sroce spod ogona.
    Bo na razie tym ciągłym powtarzaniem na grupie jakie to masz profesjonalne
    narzędzia i jakie bógwico nimi robisz, zaczynasz mi przypominać innego tu
    speca od wszystkiego, co to na usenetowych serwerach ma hektary i pińcet
    owiec, które nazywa panienkami jak ten góral z dowcipu ("żebyś ty jeszcze
    gotować umiała"), a w realu jest pewnie fornalem u bauera.