    Subject: Re: Koszt utrzymania mieszkania
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <5b7c7f74$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5b7cea6d$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5b7cf792$0$585$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <5b7d986a$0$599$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b840650$0$600$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 27 Aug 2018 16:45:36 +0200

    W dniu 2018-08-27 o 16:10, collie pisze:

    > Jak wiadomo, informacje o firmach są publicznie dostępne, czy to w
    > urzędach,
    > czy w sądach. Już nie mówiąc o szyldach nad drzwiami, banerach i
    > reklamach.

    Nie mamy szyldów, nie mamy banerów ani reklam. Po prostu nie
    potrzebujemy tego, bo nie prowadzimy usług dla osób indywidualnych. Jest
    to działalność niszowa dla instytucji.
    Instalatorką dla plebsu już się przestałem zajmować. Wiedza i narzędzia
    pozostały.

    > Więc jako przedsiębiorca - właściciel firmy jesteś z tego względu osobą
    > publiczną. Po co zatem przekonywać wirtualnie Zenka Kapelindera,
    > niewiernego
    > jak święty Tomasz - że jesteś fachura jak się patrzy, a nie tylko jak się
    > czyta - zamiast po prostu dać Zenkowi. Dać Zenkowi namiary na tę Twoją
    > firmę.

    Myślałem, że masz odrobinę oleju w głowie, ale jak widać możecie sobie
    ręce podać razem z Kogutkiem.

    > Niech się przekona swemi rencami na miejscu, że nie wypadłeś sroce
    > spod ogona.

    Jesteś naiwny. Tego starego durnia nie da się przekonać. Wiele razy mu
    udowadniałem jego błędy i pomyłki, kończyło się na chamstwie i wyzwiskach.
    Jak myślisz czy jako "anonimowy" Zenek/Kogutek w internecie zacząłby
    inaczej traktować ludzi?

    > Bo na razie tym ciągłym powtarzaniem na grupie jakie to masz
    > profesjonalne
    > narzędzia i jakie bógwico nimi robisz, zaczynasz mi przypominać innego tu
    > speca od wszystkiego, co to na usenetowych serwerach ma hektary i pińcet
    > owiec, które nazywa panienkami jak ten góral z dowcipu ("żebyś ty jeszcze
    > gotować umiała"), a w realu jest pewnie fornalem u bauera.

    Masz z tym problem?

    To dlaczego samemu używasz "anonimowego" pseudonimu?