  • 11. Data: 2014-01-21 18:59:29
    Temat: Re: Kosztorys budowy - do podzielenia się - ma ktoś?
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1b5wniva2hwuz.1ck3knzfulurl$.dlg@40tude.net...
    > Witam grupę,
    >
    > Czy ktoś z obecnych tutaj grupowiczów posiada i wyraża chęć podzielenia
    > sie
    > arkuszem (xls byłby the best) do oszacowania kosztów budowy?
    >
    > Szukałem programów do kosztorysowania, ale to jakiś kosmos jest i nie
    > załapałem jakiegoś prostego w użyciu.
    >
    > Może ktoś ma gotowca, gdzie wystraczy że powstawaiam sobie swoje dane,
    > ceny
    > itp i będę w stanie coś oszacować. Oczywiście mogę zrobić to samemu, ale
    > jestem przekonany, że połowę rzeczy nie uwzględnie.
    >

    > --

    Franc
    jaka technologia?
    jak szkieletowa to sluze tak szczegolowym ze wymiekniesz ;-)

    Andrzej
    www.hana.com.pl
    www.osiedle.olsztyn.pl
    www.bartolty.com.pl

  • 12. Data: 2014-01-21 19:57:07
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

    > Jaki e-mail?

    Prosiłbym bardzo
    m_bakowski (małpa) poczta onet pl

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-01-21 21:25:40
    Od: Franc <t...@w...pl>

    Dnia Tue, 21 Jan 2014 18:59:29 +0100, HANA napisał(a):

    > Franc
    > jaka technologia?
    > jak szkieletowa to sluze tak szczegolowym ze wymiekniesz ;-)
    Służę odpowiedzą. BK - ale bardzo chętnie bym wymiękł. :-)))

    --
    Franc

  • 14. Data: 2014-01-22 08:12:31
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 21 Jan 2014 15:51:44 +0100, mcs napisał(a):

    > Albercik w czerwcu założył jakiś wątek o projecie i tam poprosiłeś.
    > Napisałeś
    > w...@w...pl
    > tylko wstaw "kanies" zamiast wp na początku.
    >
    > Chyba że z tym knies czagoś nie zakumałem, ale zwrot z serwera nie
    > przyszedł.

    Specjalnie dla Ciebie sprawdziłem historię. W czerwcu były dyskusje nad
    różnymi projektami pod ocenę.
    W kilku słowach pochwaliłeś się, że masz swój ale nie chcesz na grupę
    pyblicznie. To napisałem, żebyś jakby co wysłał na mojego priwa i tyle.

    Obecny adres
    d...@g...com
    założyłem specjalnie dla utrzymania porządku na poczcie.

    --
    Franc

  • 15. Data: 2014-01-22 08:31:20
    Od: "mcs" <...@...pl>

> [...]

    > W kilku słowach pochwaliłeś się, że masz swój ale nie chcesz na grupę
    > pyblicznie. To napisałem, żebyś jakby co wysłał na mojego priwa i tyle.

    Nie ma się czym chwalić.
    I tyle czyli co - nic nie doszło?

    pozdrawiam
    mcs

  • 16. Data: 2014-01-22 08:36:01
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 22 Jan 2014 08:31:20 +0100, mcs napisał(a):

    > Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma się czym chwalić.
    > I tyle czyli co - nic nie doszło?

    Doszło, dzięki.
    :-)

    --
    Franc

  • 17. Data: 2014-01-22 22:36:57
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-01-21 15:21, Franc wrote:

    > dom "dot" lulkowo "at" gmail "dot" com
    >
    > Wielkie dzięki z góry!

    Poszło do wszystkich. Mam nadzieję, że nikogo nie pominąłem.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 18. Data: 2014-01-22 22:51:08
    Od: "Bogdan" <b...@g...com>

    >Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    >Poszło do wszystkich. Mam nadzieję, że nikogo nie pominąłem.

    >--
    >Pozdrawiam,

    Doszło - dziękuję bardzo

    Bogdan

  • 19. Data: 2014-01-23 07:14:06
    Od: "Twardziel" <t...@p...onet.pl>

    quent <x...@x...com> typed:

    > Poszło do wszystkich. Mam nadzieję, że nikogo nie pominąłem.

    Tak, otrzymałem.
    Serdecznie dziękuję :-)

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2014-01-23 08:39:00
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 22 Jan 2014 22:36:57 +0100, quent napisał(a):

    > Poszło do wszystkich. Mam nadzieję, że nikogo nie pominąłem.
    Bardzo dziękuję, plik otrzymałem.
    Super masz to rozpisane :-) - włącznie z tabliczką informacyjną.

    --
    Franc