    From: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Koszty robocizny budowlanej
    Date: Sun, 1 Mar 2020 10:19:00 +0100

    Zenek Kapelinder napisał:
    > Może wynikają z tego że piekarz jak sprzedaje faworki po stowie za kilo
    > to uważa że wszystko jest ok. Ale jak musi zapłacić ekipie za postawienie
    > domu to uważa że jest okradany.

    https://www.olx.pl/oferta/faworki-domowe-CID757-IDDO
    BCN.html#79490411f1;promoted
    Tam masz faworki za pół stówy, czyli połowę taniej niż u twojego złodzieja.
    Czy myślisz ze jak piekarz kradnie to i ty możesz?

    Znajomy ma do położenia 100m2 płytek a lokalsi z pod Biedry wołają 80zł za
    metr, to ja mu mówię że położę mu te płytki za 20zł i solidnie, bez
    złodziejstwa na zaprawie i bez dziur w zaprawie, czy na placki, zajmie mi to
    pewnie więcej czasu niż lokalsom, tak ze 2 tygodnie, ale co tam, mnie się
    nie śpieszy, pracuję w Biedrze na kasie za 1500zł na miesiąc, więc wezmę
    urlop na miesiąc i za płytki zgarnę 2000zł w dwa tygodnie. Jestem magistrem
    ekonomia i marketing, więc szybciutko mu policzyłem koszty płytek i zaprawy.
    Znajomy lokalsom musiał by zapłacić za położenie 6000zł, ja mu położę za dwa
    tysie, więc lokalsi nie będą mieli za co chlać pod Biedrą. Dogadaliśmy się
    że uzyskany zysk (cztery tysie) dzielimy po połowie i jedziemy na tydzień na
    Majorkę na wakacje. Główka pracuje, w końcu ma się to wyższe wykształcenie,
    nie to co te moczymordy, zawsze to miesiąc odpoczynku od kasy i tydzień
    wakacji w ciepłych krajach. Od dzisiaj ze znajomym budujemy systemem
    gospodarczym, nie damy zarobić lokalsom, sami się nachlejemy i pojedziemy w
    ciepłe kraje:
    https://www.budowadomusystememgospodarczym.pl/