eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszty robocizny - czy czasem już komuś nie odbija?? › Re: Koszty robocizny - czy czasem już komuś nie odbija??
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Koszty robocizny - czy czasem już komuś nie odbija??
    Date: Thu, 21 Sep 2017 20:22:32 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 19:54 Marek <f...@f...com> pisze:

    > A to dlaczego? Ja staram się zawsze robić wszystko jak najtaniej, ba
    > bardzo często pracuję za DARMO bo mnie stać. To że komus nie chce się
    > pracować za darmo ma usprawiedliwiać to, że ceny ma dyktować z
    > kapelusza?

    Ciebie stać, innych niestać na to żeby pracować za darmo.
    Nie ma przymusu - znajdź tańszych a tych olej. Skoro dali taką cenę - mają
    klientów na tyle lub więcej.
    Też działam w IT - nie ma cen z kapelusza, usługa jest tyle warta, ile
    klient jest w stanie za nią zapłacić. To jest podstawowe prawo rynku,
    dziwne, że jeszcze go nie znasz. Nie ma żadnego "dyktatu" cen, rynek
    bardzo szybko to weryfikuje.

    TG