  • 21. Data: 2013-05-23 15:49:21
    Temat: Re: Koszty wykonania podjazdu/podwórka.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 maja 2013 15:23:35 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > A ja wlasnie ladnego Galaxy szukam ostatnio :)
    Szukaj Seat Alhambra. Z dziwnych(pewnie psychologicznych bo Seat) względów bywaja
    tańsze a to dokładnie to samo co Galaxy czy Sharan;)

  • 22. Data: 2013-05-23 16:17:56
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Szukaj Seat Alhambra. Z dziwnych(pewnie psychologicznych bo Seat) względów
    > bywaja tańsze a to dokładnie to samo co Galaxy czy Sharan;)

    W poprzedniej edycji tak, w obecnej Galaxy to inna konstrukcja niż
    Sharan/Alhambra

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 23. Data: 2013-05-23 17:55:20
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 May 2013 06:49:21 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Szukaj Seat Alhambra. Z dziwnych(pewnie psychologicznych bo Seat) względów bywaja
    tańsze a to dokładnie to samo co Galaxy czy Sharan;)

    Wiem... Ogladam wszystkie trzy trojaczki, ale znajduje a to padake, a to
    wersje nie taka...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał