eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKotłownia gaz ziemny + auto LPG › Re: Kotłownia gaz ziemny + auto LPG
  • X-Received: by 2002:ac8:1e06:: with SMTP id n6mr7273328qtl.365.1635454120429; Thu, 28
    Oct 2021 13:48:40 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:ac8:1e06:: with SMTP id n6mr7273328qtl.365.1635454120429; Thu, 28
    Oct 2021 13:48:40 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gigane
    ws.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.go
    oglegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 28 Oct 2021 13:48:40 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.134.24.207;
    posting-account=XS5sXwoAAABKU0kHcsk_nashWaidAu0Q
    NNTP-Posting-Host: 46.134.24.207
    References: <5...@g...com>
    <c...@g...com>
    <c...@g...com>
    <617a5a9f$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <617a62c6$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <617a71ca$1$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <4...@g...com>
    <8...@g...com>
    <e...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Kotłownia gaz ziemny + auto LPG
    From: a a <m...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 28 Oct 2021 20:48:40 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 78
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:577608
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thursday, 28 October 2021 at 22:32:10 UTC+2, WS wrote:
    > czwartek, 28 października 2021 o 20:56:03 UTC+2 mant...napisał(a):
    >
    > juz ostatni raz , bo trollolwac trzeba umiec ;)
    > > i Boeing naruszył te zasady i poprzedni prezes włąściwie zbankrutował firmę, bo
    kilkaset Boeingów 737 MAX stoi na placach, bo wszystkie sa wadliwe, gdyż mają gondole
    silników wysunięte przed skrzydła i wszystkie zadziewają dzioby podczas startu i lotu

    > > czyli utraciły homologację, bo nie spełniają norm bezpieczeństwa IATA
    > > i mogą latać ale po podwórku
    > ciekawe, bo aktualnie troche ich lata
    >
    > https://www.flightradar24.com/JAF3204/29ab8162
    >
    > mozesz sobie zrobić inny filtr ( tu wpisałem na B38M, czyli Boeing 737 MAX 8),
    lista kodow ICAO https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_aircraft_type_
    designators
    jak lata, to wsiadaj i lataj

    Z tego powodu zwolnili prezesa, bo zrobił mega geschaft
    Boeing rywalizował z Airbusem
    i gdy Airbus kupił bardziej oszczędne silniki
    to Boeing podążył śladem

    Ale silniki się nie zmieściły pod skrzydłami, bo mają powiększone gondole
    i to by ograniczyło starty i lądowania na lotniskach o krótszych pasach

    No to wyciągnęli silniki przed skrzydło i zainstalopwali wadliwy MCAS,l oparty na
    wadliwych 2 czujnikach, z których 1 odpadł, a drugi uległ awarii
    i 2 Boeingi 737 MAX się rozbiły

    Została naruszona podstawowa zasada redundancji czujników w lotnictwie,
    czyli miały być 3 a nie 2, ale i tak awionika czytala dane z 1 czujnika

    Badałem te katastrofy bo dostalem zapisy z czarnych skrzynek i nagrania głosowe z
    kabiny, bo chcieli wrobić pilotów, że byli niedouczeni i to ich wina.

    No i wysłano skrzynki do konkurencji , czyli do Airbusa
    i ten potwierdził brak winy pilotów

    No i to Boeing wypłacił rodzinom ofiar odszkodowania a nie linie lotnicze.

    Katastrof samolotów na szczęście jest bardzo malo i aby byćc w temacie, trzeba badać
    wszystkie na świecie, aby nie wyjśc z wprawy.

    I nie kasuj swoich komentarzy, bo to niepotrzebne

    ==
    WS's profile photo
    WS
    22:11 (20 minutes ago)
    czwartek, 28 października 2021 o 21:20:28 UTC+2 mant..napisał(a): > Są 2 znaki
    zakazu,
    Message has been deleted

    ==

    BTW
    Gdyby był cień szansy że Boeing 737 MAX się znów nie rozbije, to LOT by nie chcial
    miliardowego odszkodowania.

    Pilot widział, że awionika działa wadliwie i dane z czujnika były wadliwe, ale
    włączył sie
    Flight Termination System,
    obowiązkowy po Nowym Jorku
    i on przejmuje kontrolę nad samolotem, a pilot nie może go wyłączyć
    i samolot ma się rozbić, najlepiej w oceanie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 28.10.21 23:06 WS
  • 28.10.21 23:57 a a
  • 29.10.21 09:25 WS
  • 29.10.21 10:02 Adam
  • 29.10.21 13:53 a a
  • 29.10.21 14:32 a a
  • 29.10.21 14:54 WS
  • 29.10.21 15:04 a a
  • 29.10.21 15:07 WS
  • 29.10.21 15:35 a a
  • 30.10.21 16:47 a a
  • 30.10.21 18:06 WS
  • 30.10.21 18:26 WS
  • 30.10.21 18:36 a a
  • 30.10.21 18:46 WS

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1