    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 29 Oct 2021 05:32:25 -0700 (PDT)
    <8...@g...com>
    <nslv0kcx1zwm$.g0bslv7o42vc$.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    Subject: Re: Kotłownia gaz ziemny + auto LPG
    From: a a <m...@g...com>

    On Friday, 29 October 2021 at 13:53:53 UTC+2, a a wrote:

    > Implozja zbiornika to żadna rzadkośc w przemyśle
    > Celowo użyłem, aby ktoś włączył myslenie.
    > W garazu, samochód z LPG, gdy instalacja nieszczalna i parkowany przez dłuższy
    okres czasu, gaz może wyciec, odparować w całości ze zbiornika, pozostawiająć go
    pusty, bez cisnienia i wtedy zapłon gazu zgromadzonego w dowlnej częsci garażu,
    wywoła implozje pustego zbiornika
    > https://www.eng-tips.com/viewthread.cfm?qid=53831
    >
    > Wprawdzie zbiornik gazu grubościenny, ale gdy wykryjemy ślady implozji, to mamy
    narzędzie diagnostyc zne, że wyciek gazu był masywny,
    > co ma znaczenie w śledztwie, aby wykryć przyczynę i ustalić odpowiedzialność, kto
    ma zapłącić za wyburzenie garazu, domu i wypłacać rentę inwalidzką kierowcy, czy
    odszkodowanie wdowie.
    Na parkingu mi kretyn p;rzewiercił plastikowy zbiornik paliwa w ciężarówce i ropa
    wyciekala
    Na szczęscie tankuję na 50% pojemności zbiornika i dziura była poziomo, okrągła,
    wywiercona wiertarką
    i co wycieklo to był może litr ropy i częśc wsiąkało w asfalt a resztę zebrałem

    Gdyby to była benzyna cczy gaz to bylby większy problem z uwagi na lotnośc i palnośc

    W okolicy grasował osobnik co w nocy się wydzierał, że poprzebija opony
    i przebił w 4 samochodach
    i teraz cco9dziennie obchodze samochód dookoła, sp[rawdzając czy koła w porządku

    Idzie nowe

    A wracając do parkowania gazowników w garażach podziemnycch marketów, czy
    apartamentowcó, to jest to ustawowo zakazane
    ale skoro słyszę o próbach obejścia tegop zakazu, to nigdy nie będę wjeżdzał
    benzyniakiem w podziemia, aby nie ryzykować, że Zenek coś kombinuje
    Wole 500 metrów dojśc na nogach

    W dużym mieście zbudowano market z parkingiem na dachu
    I raz tylko na niego wjechałem, ale nie dojeżdzałem do barierek na dachu, bo były na
    wysokości ok. 1 metra i pojedyncze

    I za miasiąc przeczytałem, że samochód wjechał na ten dachowy parking i przebił
    barierki i spadł z wysokości 15 metrów i kierowca i pasażerowie zgineli

    Dopiero wtedy dobudowali wzmoccnioone barierki do wysokości 2 metrów