  • Data: 2011-11-07 19:48:20
    Temat: Re: Kotły CO - z automatyką / bez
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07-11-2011 o 13:50:57 hk <b...@m...pl> napisał(a):

    > A zapomniałem:
    > z tej stronki http://www.letorex.com.pl/por_schematy.htm to czy dla mnie
    > jest wersja z ostatniego kolorowego obrazka? Bo napisane jest "Dość
    > drogie wyposażenie kotłowni. " :( A ja mam mieć jakby dwie podłogówki i
    > cyrkulację ciepłej wody (namawiali wszyscy od etapu adaptacji projektu -
    > że niby trzy poziomy, to daleko licząc po rurkach)
    Nie twój ukłąd jest taki
    http://www.letorex.com.pl/rysunki/por_sch_2b.jpg
    tylko zamiast pieca gazowego (ten na środku) ty tam musisz wstawić
    piec węglowy, i tutaj masz dwie opcje
    1. z wymiennikiem coś jak na tym rysunku
    http://www.letorex.com.pl/rysunki/por_sch_18b.jpg
    tylko zamiast tej grubej czarnej rury(sprzęgło) dajesz wymiennik,
    którego wyjścia podłączasz w miejsce pieca gazowego z pierw rysunku.

    2. układ zamknięty, wtedy piec łączysz bezpośrednio jak gazowy, ale musisz
    dać
    zawór terostatyczny na 95st na zimnej wodzie z wodociągu podłączony do
    powrotu
    CO a czujka wsadzona (wkręcona) w otwór termometru na górze pieca,
    przy przekroczeniu temp zawór się otworzy i wpuści zminą wodę do co, gorąca
    wyleje się wtedy zaworem bezp SV(na rys) i schłodzi piec.

    --
    Pozdr
    JanuszK