  • Data: 2011-11-08 09:15:55
    Temat: Re: Kotły CO - z automatyką / bez
    Od: hk <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-08 08:50, aalexandrowicz pisze:
    > Użytkownik "hk" <h...@k...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Masz dobrych producentów kotłów, automatyki do tych kotłów oraz serwis
    > na miejscu,
    > a szukasz gdzieś wpo świecie :)
    >
    > Niestety Twój e-mail nie działa, bo wysłał bym Ci namiary.

    to poproszę maila na cte małpa onet.eu

    Bo piece to może i jakieś widziałem ale co do serwisu to przecież nie
    sprawdzę przed kupnem. A ludzie piszą z reguły tylko o tych co są złe
    (albo i dobre, ale komuś podpadły)

    Chętnie także przyjmę namiary na dobrych instalarorów, płytkarzy itp.
    Najlepiej takich co powiedzą "zrobię tak i tak za tyle i tyle" a po
    robocie nie będą mówili "no, jest inaczej bo tak to się nie dało przecież".