  • Data: 2014-10-23 21:22:33
    Temat: Re: Kradziez wody z obiegu CO
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 października 2014 20:43:42 UTC+2 użytkownik Dupek Żołędas
    napisał:

    > Na litość...mam mieszkanie własnościowe i liczniki ciepłej/zimnej wody.
    > NIGDY nie wychodzi więcej niż 2 m3 przy dwóch osobach, a kąpiemy się

    Zepsuty wodomierz? ;)
    Ja ma ryczalt, licza 5.2m3/mc*osobe. Sasiad kiedys zalozyl sobie wodomierze, bo
    doszedl do wniosku, ze to za duzo troche i po kwartale jednak z nich zrezygnowal, bo
    zuzycie mial takie samo pomimo oszczedzania po ich zamontowaniu.
    Do tego mosial doliczyc koszt legalizacji/odczytow... nijak sie nie kalkulowalo.

    WS