  • Data: 2014-10-23 22:56:48
    Temat: Re: Kradziez wody z obiegu CO
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    "Dupek Żołędas" wrote in message
    news:54494c5d$0$18081$65785112@news.neostrada.pl...

    > Na litość...mam mieszkanie własnościowe i liczniki ciepłej/zimnej wody. NIGDY
    > nie wychodzi więcej niż 2 m3 przy dwóch osobach, a kąpiemy się codziennie i
    > przynajmniej 1 pranie dziennie...:-).

    A to ciekawostka. Mała wanna - 150l (moje małe akwarium jest większe, a i tak
    za małe dla kilku rybek) - duża głęboka wanna (200cm x 60cm x 60cm) zapełniona
    do połowy to teoretycznie 720l (ale ma zaokgrąglenia... to wody wejdzie
    mniej - jakieś 300-400l)

    Chyba najkrótszy prysznic to 20l.

    Więc 2 osoby po 20l przez 30 dni = 2x20x30= 1200l.
    Pranie ? min. 10l dzienne... - kolejne 300l.

    Już jest 1500l - mycie zębów ? :P Zmywarka? Kibelek ? ;)
    No chyba że wode spuszczacie też raz dziennie ;) to jest
    szansa zmieścić się faktycznie w tych 2m3 ;)

    Pozdrawiam,
    Aleksander.