    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Date: Wed, 18 Dec 2013 20:52:22 +0100
    <6...@g...com>
    <l8rsi1$ail$1@usenet.news.interia.pl>
    <6...@g...com>
    <l8rvn3$hhh$1@usenet.news.interia.pl>
    <d...@g...com>
    <l8s1s1$m16$1@usenet.news.interia.pl>
    <8...@g...com>
    <52b1abdc$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
    <l8sb7e$a9t$1@usenet.news.interia.pl>
    <5...@g...com>

    W dniu 2013-12-18 15:49, Adam pisze:

    > One nie sa okrojone - one po prostu sa inaczej zbudowane :)

    Co nie znaczy, ze takie same. Wytlumacz mi zatem czemu nie sa stosowane
    w komputerach skoro takie malogrzejace sprzet i rewolucyjne?

    > Ty Maniek myslisz dalej ze smartfon to zabaweczka jak kiedys nokia z symbianem.

    W porownaniu z komputerami tego samego okresu to i owszem.

    > Otorz nie - i (stety czy nie) najlepszym przykladem sa tutaj gry - sciagnij
    > sobie GTA czy Need for speeda i zobacz jak te gry chodza dzisiaj na
    > smartfonach w wysokich rozdzielczosciach - do takiej wydajnosci jeszcze 3-4
    > lata temu trzeba bylo miec topowego laptopa, dzisiaj wystarczy smartfonik :)

    I niemal najtanszy laptop. :-D

    > Niech Cie nie zmyli maly ekranik - ten ekranik ma dokladnie taka sama
    > rozdzielczosc jak np. moj TV 50' full HD i wieksza rozdzielczosc
    > od zdecydowanej wiekszosci laptopow <17' :-)

    Juz pisalem o lornetce. Co z tego? Przeciez to dalej ten sam maly ekran.
    Moze miec i 4K jak wielkosc poszczegolnego piksela i tak nie jest
    zauwazana. Przy tej wielkosci to slogan jak w fotografii i dziesiatki
    milionow pikseli na matrycy wielkosci lepka od szpilki.

    > CPU w takiej np. Xperii Z siedzi 4 rdzenie po 1,5Ghz. Masz tyle w laptopie
    > chociaz? ;) Ja nie mam :D

    A no mam:
    http://ark.intel.com/products/65707

    W wersji 13,3" kosztowal dwa tyski. Ile kosztuje smartfon 1,5?

    http://www.ceneo.pl/21110308#tab=click

    No fakt, potrafi dzwonic i jest tanszy. A no i robi sweet focie.
    Niestety nie przeszukam nim bazy kilkadziesiat giga a do GTA bede musial
    pozyczyc okularow ze szklami jak denka od butelek. Nie rozumiem jak
    mozna to porownywac do normalnego komputera..
    Naprawde ogladasz na tym filmy?

    Lata temu juz kilka mialem dylemat czy kupic komputer z prockiem 386,
    czy 486 SX 25MHz. Mimo, ze taktowanie zegara 368 w tamtym czasie bylo
    wyzsze to jednak nie byl tak wydajny jak okrojony 486. Prawde mowiac
    dziwi mnie, ze porownujesz tylko zegar.

    Pozdro.. TK