    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 18 Dec 2013 15:40:24 -0800 (PST)
    <6...@g...com>
    <l8rvn3$hhh$1@usenet.news.interia.pl>
    <d...@g...com>
    <l8s1s1$m16$1@usenet.news.interia.pl>
    <8...@g...com>
    <52b1abdc$0$2175$65785112@news.neostrada.pl>
    <l8sb7e$a9t$1@usenet.news.interia.pl>
    <5...@g...com>
    <l8sue0$jcu$1@usenet.news.interia.pl>
    <2...@g...com>
    <l8tags$eg2$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    From: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 grudnia 2013 00:18:57 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Sobie chyba jaja robisz...

    Dalej nie wierzysz :-)

    > Najpierw taktowanie, a teraz rdzenie Ci sie nie zgadzaja. Jaka to ma

    No masz 2 rdzenie, a xperia z ma 4. Gdzie te jaja?

    > pamiec i jaki dysk obsluzy?

    2GB RAM. Standardowo 64-128GB na karcie SD. A obsluzy kazdy inny co Twoj
    laptop via USB.

    > No i o tym byla mowa. Trzeba bylo miliona linii zeby to przyznac?

    Ale ja to juz pare razy w tym watku napisalem :-)
    Praca przy laptopie jest wygodniejsza - pod warunkiem ze siedzimy przy biurku
    na wygodnym fotelu/krzesle. W prawie kazdym innym zastosowaniu wygodniejszy
    dla mnie staje sie smartfon/tablet, a ze coraz czesciej pracuje poza biurkiem..

    > No chodza, przeciez nikt nie mowi, ze nie chodza. Tylko Ty zdaje sie nie
    > slyszales nic o architekturze? Rozroznisz 32 bitowego androida od 64
    > bitowego Windowsa?

    Sa juz pierwsze 64bitowe smartfony z androidem. Android to przeciez Linux
    - chyba nie myslisz ze sa tu jakies wielkie ograniczenia co do 64 bitowosci?
    A co tak naprawde daje Ci te 64bit w Windowsie? Przeciez bitowosc ni joty
    nie ma wplywu na szybkosc systemu :)

    > Slyszales moze cos o ogreniczeniach adresowania RAM w
    > tych super duper telefonach i jak to sie ma do wydajnosci?

    Android obecnie moze zaadresowac max 4GB ram i jak na ten system to jest
    to "cud miod i orzeszki". Zreszta naprawde malo kto potrzebuje nawet tyle
    na swoim laptopie. Ja mam w swoim laptopie win7 32bit i 3GB ram i naprawde
    nie wiem czym tak sie podniecasz piszac o tych 64bitach :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.