  • Data: 2022-01-31 11:46:16
    Temat: Re: Ksawery u Was też dmucha?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 31 stycznia 2022 o 11:13:00 UTC+1 Mateusz Viste napisał(a):
    > Nie, zarówno RCD jak i nadprądowe rozpinają L i N. Tutaj typowy
    > bezpiecznik, jakich pełno w każdym domu:

    > I te wszystkie N razem pospinane na kupie jakąś kostką? Jak w
    > jakimś, za przeproszeniem, Kazachstanie? Strach się bać.

    no to u nas takich nie ma, z ciekawości wpisałem w allegro
    https://allegro.pl/listing?string=nadpradowy%20L%20N

    5szt, z czego 1 nowy, reszt pewnie z demobilu...

    u mnie N pospinane takim czymś https://allegro.pl/oferta/mostek-w-obudowie-listwa-z
    aciskowa-12p-niebieska-9137397960?fromVariant=913740
    4263
    podobnie jak ochronne PE, są takie listwy często w rozdzielni już wmontowane...

    W sumie to francuskie rozwiązanie daje większy porządek w skrzynce, gdyby jeszcze PE
    dołączyli (nierozłączalne oczywiście), ale doprowadzone grzebieniem i jeden przewód 3
    żyłowy wpinany w jeden bezpiecznik...
    ;)