  • Data: 2015-08-21 11:28:02
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 10:57:06 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    miesiac, ze tak ironizujesz? :)
    > Już naście chyba będzie

    No OK :) A BMW jezdziles?
    Nie twierdze, ze nie ma lepszych samochodow ale jak ktos lubi naped na tyl,
    komfort i wygode to ma bardzo ograniczony wybor :)

    > Uzasadnisz?

    Tego nie trzeba uzasadniac - nikt kto kocha motoryzacje nie jezdzi takim
    paszkwilem :))) Niezaleznie od tego jak ten samochod jest praktyczny,
    duzy, niezaleznie od tego jaki ma silnik i zawieszenie - jakbym codziennie
    otwierajac garaz widzial te "oczy" to bym chodzil z depresja :))

    > A może inaczej- dokończ zdanie:
    > Skoro jeździsz BMW to jesteś...
    > ;)

    Bez sensu "pytanie". Lubie naped na tyl. Mesiami jezdza pedaly wiec co
    mi zostaje? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.