  • 1. Data: 2017-02-25 00:31:20
    Temat: Re: Kto ma salon od północy?
    Od: d...@g...com

    witam
    mam ten sam dylemat... mamy juz 2017 wiec pewnie budowa juz skonczona ;) mozna
    wiedziec jaki wariant zostal wybrany ?

  • 2. Data: 2017-02-25 09:10:22
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 25 lutego 2017 00:31:21 UTC+1 użytkownik d...@g...com napisał:
    > witam
    > mam ten sam dylemat... mamy juz 2017 wiec pewnie budowa juz skonczona ;) mozna
    wiedziec jaki wariant zostal wybrany ?

    spodziewasz sie ze tu zgladają takie dinozaury? :) malo prawdopodobne.
    Salon od północy to zły pomysł.

    b.

  • 3. Data: 2017-02-26 13:14:13
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu sobota, 25 lutego 2017 09:10:23 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Salon od północy to zły pomysł.

    Latem zacieniony salon i taras :)

    Nie skreślałbym od razu pomysłu, są różne działki i różne upodobania.