  • 11. Data: 2022-12-15 22:14:28
    Temat: Re: Kto zainstalowal gruntową pompe ciepla ten przegrał zycie
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 15 December 2022 at 16:27:57 UTC+1, Lisciasty wrote:

    > No to dobrze że piszesz bo chyba CWU o temperaturze 45C żona od sąsiada
    > przez te lata nosiła. Muszę zrobić śledztwo...
    Zamiast ględzić jak opętany, podłącz interface czujników, pompy do internetu i pokaż
    na żywo,
    że to nie jest tak wielkie dziadostwo jak opisujesz.

    I prędkośc obrotową pompy obiegowej i pom iary z czujników temperatury, termostatów,
    na wlocie, wylocie i z każdego pomieszczenia i temperature podłogi

    No chyba, że spisz w walonkach, jak rok temu

  • 12. Data: 2022-12-16 18:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lisciasty l...@p...pl ...

    > No to dobrze że piszesz bo chyba CWU o temperaturze 45C żona od
    > sąsiada przez te lata nosiła. Muszę zrobić śledztwo...

    Ze wy z tym kretynem jeszcze gadacie :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 13. Data: 2022-12-16 19:47:18
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-12-15 o 20:08, Adam pisze:

    > Dodawaj pustą linię pomiędzy cytowanym tekstem a swoją odpowiedzią, to
    > będzie łatwiej czytać.

    A w czym masz problem? albo w czym ma problem twój czytnik?

    --
    Janusz

  • 14. Data: 2022-12-16 20:19:03
    Od: a a <m...@g...com>

    Budzik, wracaj do budy

  • 15. Data: 2022-12-18 07:55:46
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    czwartek, 15 grudnia 2022 o 09:27:57 UTC-6 Lisciasty napisał(a):

    > No to dobrze że piszesz bo chyba CWU o temperaturze 45C żona od sąsiada
    > przez te lata nosiła. Muszę zrobić śledztwo...

    Zrob, moze sie okaze ze ci bojler dogrzewa grzalka.

    PC dziala jak dziala i chlopak dobrze pisze ze wazne sa roznice temperatur i
    przeplywy.

    Ci co sie nasmiewaja a tych trzech wartosci nie pokaza to powinni sie sami z siebie
    smiac.
    Niby grupa czuje sie madra jako indywidua ale podanie trzech wartosci zmierzonych ich
    przerasta...

  • 16. Data: 2022-12-18 10:16:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 14 Dec 2022 22:25:15 +0100, Lisciasty

    > No kurfa 7 lat mam gruntówkę, ogarnia CO i CWU. Chyba muszę ją wyjebać
    > skoro nie działa :(

    U mnie 3 rok gruntówka, jako że robiłem DIY kosztowała mniej niż
    powietrzna. Grzeje CO i CWU. Też ją muszę wypieprzyć. ;)

    Po co w ogóle powielacie brednie tego gnoma,
    do kibla wpędzić i spokój będzie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 17. Data: 2022-12-18 10:18:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 15 Dec 2022 17:45:58 +0100, Lisciasty

    > Szło mi o to że może gdzieś u niego tli się światełko intelektu, który
    > trzeba wydobyć. Ale może się mylę :P

    On ma wiedze, tylko te wiedzę czeba wydubać!
    Wydub prosze wydub!

    https://youtu.be/MmtbHRsySZg?t=459

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 18. Data: 2022-12-18 10:22:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 17 Dec 2022 22:55:46 -0800 (PST), ptoki (ptoki)

    > Zrob, moze sie okaze ze ci bojler dogrzewa grzalka.

    ROTFL
    Szczególnie, że nie mam grzałki, bo to nie jest bojler tylko zasobnik z
    wężownicą. Oczywiście miejsce na grzałkę ma, tylko na cholerę ją montować
    skoro pompa ogrzeje wodę 3x taniej.

    > PC dziala jak dziala i chlopak dobrze pisze
    > ze wazne sa roznice temperatur i przeplywy.

    "Chłopak" bredzi, CO i CWU się grzeje na oddzielnym obiegu, siłą rzeczy z
    zasady z różnymi parametrami. Moja gruntówka na wyjściu potrafi dać nawet
    55 sC -- na tyle freon się kotłuje.

    > Ci co sie nasmiewaja a tych trzech wartosci nie pokaza to powinni sie
    > sami z siebie smiac. Niby grupa czuje sie madra jako indywidua ale
    > podanie trzech wartosci zmierzonych ich przerasta...

    A ty co, kopia tego dzbana jako klakier?
    Do kibla też chcesz trafić czy jeszcze chwilę poczekać na oprzytomnienie?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 19. Data: 2022-12-18 13:20:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    16 Dec 2022 17:59:46 GMT, Budzik

    > Ze wy z tym kretynem jeszcze gadacie :))))

    Też się dziwię, ackzolwiek nie można wszystkich pozostawiać samym sobie, bo
    potem inni czytają i myślą że to prawda. To samo jest z samochodami
    elektrycznymi, poziom kretynizmów jakie niektórzy wypisują na ich temat
    jest wręcz porażający.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2022-12-18 15:12:22
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 18.12.2022 10:22, Myjk wrote:
    > Oczywiście miejsce na grzałkę ma, tylko na cholerę ją montować
    > skoro pompa ogrzeje wodę 3x taniej.

    Ogrzeje taniej, ale czasami ważny jest też czas ogrzewania. Poza tym
    koła zapasowego do samochodu też mieć nie trzeba ze sobą.

    > Moja gruntówka na wyjściu potrafi dać nawet
    > 55 sC -- na tyle freon się kotłuje.

    Ale umówmy się że przy takich temperaturach to nie będzie "3x taniej"
    tylko trochę mniej.

    *ja tylko odniosłem się do pojedynczych zdań bez wczytywania się w cały
    wątek.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz