  • Data: 2023-08-08 21:59:33
    Temat: Re: Ktos kłamie czy co?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2023 o 18:02 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > A niedawno twierdziłeś ze nie można. Umowę dawałes itp. Nie ważne jak ją
    > można zmienić ważne ze jest zostawione kilka furtek ze prosument na
    > zasadzie dobrowolności przymusowej może zostać sprzedawca albo może na
    > własna prosbe zostać odłaczony od mozliwoscia magazynowania w sieci.

    Skup się, bo zaczynasz jak a a.
    Wcześniej pisałem, że PGE nie może wypowiedzieć mi umowy kompleksowej poza
    przypadkami wymienionymi w OWU (to ten dokument, który linkowałem), bo
    musi działać zgodnie z ustawą o OZE.
    Ustawę ustawodawca zawsze może zmienić, każdą. I tą o OZE, o NFZ czy
    emerytalną.
    Wystarczy, że ma słupów w sejmie, którzy podnoszą łapy na zawołanie. Ale
    jak historia pokazuje nie jest to takie łatwe i bezbolesne dla partii
    rządzącej.

    TG