  • Data: 2012-03-22 12:33:15
    Temat: Re: Ku przestrodze
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jketap$e0d$1@node2.news.atman.pl...

    > No narobiło by się. Bandy nieuczciwych akwizytorów i telemarketerów
    > straciły by pracę. Ach to byłby piękny świat :-)
    >
    > Jeśli nie da się ustanowić sprawiedliwego prawa to IMO lepiej by asymetria
    > była na korzyść konsumentów niż korporacji.

    Zeby kupic cos od telemarketera trzeba mniej wiecej powiedziec trzy razy
    "tak". Oczywiscie inna sprawa, ze pytania podawane sa w taki sposob, zeby
    trudno bylo wylowic w co dokladnie autor chce nas wrobic.
    Gorszy mialem przypadek kiedys. Wpuscilem do domu kolesia ktory prezentowal
    jakas kartke ze szkoly corki, ze beda organizowac jakis kurs dodatkowy,
    szybkie czytanie i takie pierdoly. Chcial rozmawiac, wiec jako cywilizowany
    czlowiek zaprosilem go do pokoju.
    Pokazal jakis program, folderki, duperelki i poprosil o dowod zony, spisze
    sobie dane i kurs kosztuje 1500, moze byc w ratach i czy chcemy raty. Ja, ze
    nie chcemy a o ofercie pomyslimy, niech zostawi telefon i damy znac. Godzina
    robi sie pozna, dzieciak na rekach placze, ja mam goscia dosc, ale grzecznie
    nie wypraszam. Ten opowiada, ze ma takie same dzieci i perfidnie
    wykorzystuje sytuacje. Daje papier do podpisu, zona podpisuje niby przyjecie
    oferty, ja zaczynam tupac, niech sobie idzie i poszedl.
    Czytam co moja polowica przeczytala, a to byla umowa zobowiazujaca mnie do
    wplacenia i takie tam.
    Prawo daje mozliwosc rozwiazania takiej umowy z ktorej rzecz jasna
    skorzystalem, ale trudno nazwac to jak Kris pisze swiadomym zawarciem umowy
    doroslych ludzi.

    Pozdro.. TK