    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ku przestrodze
    Date: Fri, 23 Mar 2012 14:33:31 +0100
    <4f6b3214$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkfcnm$uqj$1@node2.news.atman.pl> <4f6b9063$1@news.home.net.pl>
    <jkg95l$udt$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6c286d$0$1277$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkhedj$2ul$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6c3e1d$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkhi6s$6t9$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6c4e52$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkhkf8$99t$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6c6670$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <jkhpn6$f0t$1@node2.news.atman.pl>
    <4f6c768a$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>

    > Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jak pracować jak nie ma dla nich pracy?
    > Chyba, że nielegalnie.

    Jak żyć panie premierze, jak żyć? Ile ty masz lat, że zadajesz tak
    kretyńskie pytania. Nie ma pracy to się ją tworzy. Nikt nie chce mnie
    zatrudniać to zakładam firmę i zatrudniam innych. Nie oczekujesz chyba, że
    państwo będzie gwarantować zatrudnienie.

    > Znam tę śpiewkę, sam za młodu byłem anarchistą,

    > A teraz jesteś lewakiem.

    Aha, i co jeszcze? Patrz wyżej - to nie ja oczekuję, że ktoś komuś da pracę.

    > Piszesz coś dalej o wolnym rynku, wiążesz go z anarchią i na koniec
    > chwalisz *wolny* rynek pod warunkiem, że ograniczany.
    > To wszystko nie trzyma się kupy. Kompletnie pomieszanie, oksymorony
    > jakieś.

    Jeśli nie rozumiesz różnicy między wolnością a anarchią to ja tego nie
    zmienię. Nie istniej coś takiego jak wyimaginowany całkowicie wolny rynek bo
    prowadzi do anarchii. To co potocznie nazywamy wolnym rynkiem ma w sobie
    pewne regulacje bo je mieć musi. Zachowujesz się jak teoretyk który naczytał
    się pięknych frazesów i żyje w wirtualnym świecie, gdzie wszystko jest
    czarne albo białe.

    > No tak przecież można było nie pracować wtedy, na pewno wszystkim
    > powodziloby się lepiej. Dzieci mogłyby sobie bimbać i na bank nie
    > pomarłyby z głodu.

    O czym ty piszesz - Jakie nie pracować?

    > A już w ogóle najlepiej gdyby wprowadzono wtedy socjalizm. O! To byłby
    > pomysł.

    O czym ty piszesz - jaki socjalizm?

    > Ciekawe w jakim miejscu dziś byśmy byli.

    No gdyby nie pewne regulacje przed którymi się tak bronisz to pracowalibyśmy
    po 6 dni w tygodniu nie mając opieki zdrowotnej, dostępu do edukacji ani
    żadnej własności, a średnia długość życia byłaby znacznie niższa.

    Pozdrawiam
    Ergie