  • 21. Data: 2017-09-05 18:41:29
    Temat: Re: Kuny - jak sie ich pozbyc ze strychu?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 4 Sep 2017 17:42:22 +0200, Myjk

    > Ty się nie zniechęcaj ceną klatki, bo potem zapłacisz
    > wielokrotnie więcej za naprawę tego co futro zepsuje.
    > Zobacz, może ktoś coś używanego sprzedaje na olx.

    Tak w ogóle na fali zakupionej zabawki pt. ozonator doczytałem, że insekty
    i gryzonie wyczuwając ozon spierdzielają przed nim. No i nic dziwnego, bo
    jak się zapomniałem to wpełznięcie do łazienki pełnej ozonu do
    najprzyjemniejszych nie należało. :P Może to jest jakiś trop? Tylko dobry
    ozonator kosztuje ponad 500 :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 22. Data: 2017-09-05 19:02:39
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 5 września 2017 18:41:29 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > najprzyjemniejszych nie należało. :P Może to jest jakiś trop? Tylko dobry
    > ozonator kosztuje ponad 500 :P

    Kolega konstruował metodą gospodarczą, tj. generator ozonu od żółtka,
    a obudowa, zasilacz, wentylator i inne cośtamy z tego co pod ręką.
    Wyszło dużo taniej.

    L.

  • 23. Data: 2017-09-05 19:11:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 5 Sep 2017 10:02:39 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Kolega konstruował metodą gospodarczą, tj. generator ozonu od żółtka,
    > a obudowa, zasilacz, wentylator i inne cośtamy z tego co pod ręką.
    > Wyszło dużo taniej.

    Jak ktoś umiii, to pewnie tak. Ja nie umiii, to mam drożej. :P Ale czy tak
    znowu bardzo drożej? Dzisiaj żonie na serwisie krzyknęli za ozonowanie
    kanałów w Miczubisi 300 zł (sic!).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 24. Data: 2017-09-05 21:30:58
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 5 Sep 2017 19:11:08 +0200, Myjk napisał(a):

    > Jak ktoś umiii, to pewnie tak. Ja nie umiii, to mam drożej. :P Ale czy tak
    > znowu bardzo drożej? Dzisiaj żonie na serwisie krzyknęli za ozonowanie
    > kanałów w Miczubisi 300 zł (sic!).

    Hm, a takie ustrojstwo wystarczyłoby postawić w aucie, włączyć obieg
    zamknięty i chwilę poczekać? Czy to całe "ozonowanie klimatyzacji" to coś
    więcej?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 25. Data: 2017-09-05 22:05:52
    Od: KS <b...@b...pl>

    W dniu 2017-09-05 o 07:25, m4rkiz pisze:

    > jedno i drugie znajdziesz w motoryzacyjnych i na alle..., nie wiem czy
    > przekonasz je do odpuszczenia calego strychu, ale zapachy w sprayu
    > (calkiem przyjemne) jak na razie skutecznie powstrzymuja je od prucia
    > wygluszenia pod maska w moich samochodach
    >
    > ---
    > Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez
    > oprogramowanie AVG.
    > http://www.avg.com

    Znam jednego co w sadzie powiesił głosnik od CB radia i ustawił na
    wywoławczym. Może to mniej monotonne od radia i nie przyzwyczaja się tak
    szybko?

    K.S.

    ---

  • 26. Data: 2017-09-06 10:06:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 5 Sep 2017 21:30:58 +0200, Borys Pogoreło

    > Hm, a takie ustrojstwo wystarczyłoby postawić w aucie, włączyć obieg
    > zamknięty i chwilę poczekać? Czy to całe "ozonowanie klimatyzacji" to coś
    > więcej?

    Biorąc pod uwagę, że to ustrojstwo co kupiłem potrafi w godzinę skutecznie
    zaozonować pomieszczenia do 40m2 to auto dla niego to raczej pikuś.
    Niemniej jednak instrukcja zaleca 30 minutową pracę w aucie. W ASO, ze
    względu na lepszą maszynę, pewnie robią to samo 5-10 minut.

    Generalnie ozonowanie kanałów w aucie to po prostu przepuszczenie przezeń
    ozonu który wszystko ubija. Pośrednio ozonuje się też tapicerka wszelaka, z
    materiałem na podłodze włącznie -- teoretycznie znika zapach kurzowego
    kapcia. Przetestuję niebawem na moim trupku, niech tylko w końcu przestanie
    być tak wilgotno.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 27. Data: 2017-09-06 19:57:51
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 6 Sep 2017 10:06:21 +0200, Myjk napisał(a):

> [...]
    > kapcia. Przetestuję niebawem na moim trupku, niech tylko w końcu przestanie

    Ciekaw jestem wyniku, bo to ustrojstwo może się zwrócić w samym czyszczeniu
    klimy auta, a w chałupie się przyda przy okazji.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 28. Data: 2017-09-06 20:01:34
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu środa, 6 września 2017 19:57:33 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:
    > Ciekaw jestem wyniku, bo to ustrojstwo może się zwrócić w samym czyszczeniu
    > klimy auta, a w chałupie się przyda przy okazji.

    Jednakowoż z odkurzaczem i szmatą trzeba się pofatygować,
    gazem to panie nic nie zdziałasz ;)

    L.

  • 29. Data: 2017-09-06 20:28:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 6 Sep 2017 11:01:34 -0700 (PDT), Lisciasty

    > Jednakowoż z odkurzaczem i szmatą trzeba się pofatygować,
    > gazem to panie nic nie zdziałasz ;)

    To prawda, ale wykładzina nawet po odkurzaniu ma ten swój kurzowy "smrodek"
    i myślę że ozonowanie powinno go na jakiś czas wywabić. Z pewnością
    łatwiejsze ozonowanie niż pranie wykładziny.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 30. Data: 2017-09-06 21:37:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Ciekaw jestem wyniku, bo to ustrojstwo może się zwrócić w samym czyszczeniu
    > klimy auta, a w chałupie się przyda przy okazji.

    A tak z ciekawości: co grozi w pprzypadku nieczyszczenia klimy w aucie?
    Bo auta z klimą używam od ok 10 lat dopiero ale nigdy nie "czyściłem klimy"
    I teraz się zastanawiam co mi grozi?