  • Data: 2012-09-24 15:35:36
    Temat: Re: Kupiłem se "żarówki" diodowe
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:5060530c$1@news.home.net.pl...

    > Bredzisz. Przeczytaj instrukcję obsługi. Jak jest napisane, że zasilacz
    > ma dawać 12V, to ma dawać 12V. Kropka.
    >
    > Co innego jeśli mają podany przedział dopuszczalnych napięć.

    Ma wytrzymać tolerancję +/-10%. Bo taką tolerancję ma sieć energetyczna, co
    przekłada się na +/-1,2V po stronie wtórnej transformatora. Czyli napięcie
    13,2V nie powinno jej niczego zrobić. Jeżeli jest inaczej to nie powinni
    mieć prawa wprowadzać takiej żarówki na rynek oświetlenia gdzie są takie a
    nie inne uwarunkowania.

    Marek