  • Data: 2012-09-24 16:42:54
    Temat: Re: Kupiłem se "żarówki" diodowe
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Bredzisz. Przeczytaj instrukcję obsługi. Jak jest napisane, że zasilacz
    > ma dawać 12V, to ma dawać 12V. Kropka.

    Z prawnego punktu widzenia owszem, tekst gwarancji decyduje.
    Natomiast od strony technicznej to Jacek ma rację. Na przykład
    ja niedawno kupiłem w celach testowych LEDy na GU4. Na dołączonym
    świstku było wyraźnie napisane "nie podłączać do transformatorów
    toroidalnych, zasilać prądem stałym z dedykowanego zasilacza".
    Oglądam ci ją sobie, a tam na wejściu bardzo porządny prostownik
    i impulsowy stabilizator prądu. I wbrew papierkowi z powodzeniem
    zasilam. :-)))

    Pozdrawiam, Piotr