    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Limit 2000 kWh taniego prądu to wg czego.
    Date: Wed, 26 Oct 2022 09:37:16 +0200
    <tj6h1l$1neor$1@dont-email.me> <tj6oam$1q0$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <tj7quc$ofi$1$Cav@news.chmurka.net>
    <tj839e$tjc$3$Janusz@news.chmurka.net>
    <tj83tn$ss3$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@g...com>
    <tj8kl2$8rp$1$Cav@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <tjain1$cm4$2$Cav@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>

    W dniu 26-10-2022 o 09:11, Adam Lubszczyk pisze:

    > Nie te 20% to "opłata" za wirtualne "magazynowanie" Twoje energii,

    To to samo, ten przesył to właśnie obsługa tego "magazynu".

    Poza tym Tobie się coś mocno myli - to elektrownie są dla ludzi,a nie
    odwrotnie.

    Państwo powinno być wdzięczne każdemu posiadającego pv, bo bez kosztów
    mogą dzięki nim dużą część brudnej energii zastąpić energią czystą.
    Kasę na stosowną infrastrukturę dostali w ramach zielonych certyfikatów,
    a to że ją przeżarli na inne cele, to nie jest problem właścicieli pv.

    Jeśli tego nie rozumiesz, to do szkoły, a nie zawracać gitarę na grupie.
    EOD