  • Data: 2022-10-26 12:44:44
    Temat: Re: Limit 2000 kWh taniego prądu to wg czego.
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2022-10-26 o 12:35 +0200, Cavallino napisał:

    > Owszem.
    > Np. zakazać im stosowania polepszaczy.

    I jak ktoś chce kupować chleb z polepszaczem, to mu zakazujesz "bo
    tak"? Fajnie.

    > Ty i tak będziesz wiedział swoje, czyli że lepiej nic nie robić i
    > brać kasę, a ja swoje, że wręcz przeciwnie.

    Ale Adam dobrze pisze, tylko Ty go zdaje się nie rozumiesz. Nie chodzi
    o to, by niczego nie robić, tylko by robić rzeczy sensowne. Moda na OZE
    sensowna nie jest, bo w żaden sposób nie zastąpi węgla, to tylko sposób
    na znalezienie poklasku u lewych tumanistów. Do zastąpienia węgla
    potrzeba atomu, póki co niczego lepszego nie wymyślono - i to nie na
    jutro, tylko na przedwczoraj.

    Mateusz