  • 21. Data: 2016-07-12 12:42:18
    Temat: Re: Lubie was to powiem
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:0f76771d-b08e-4e8a-8c6d-5bea2d48204d@go
    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 12 lipca 2016 12:17:42 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Alez mi smutno

    I mi nie :-)

  • 22. Data: 2016-07-12 13:31:17
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-12 o 12:09, quent pisze:

    > Dziś już można sygnał z HDMI bezprzewodowo do projektora posłać.

    Ale ten transmitter będzie kosztował prawie tyle ile ten projektor :)

    > Poza tym sporo musiałbyś tego przewodu hdmi dać a na takich długościach
    > to już mogą zacząć się schody z zakłóceniami.

    Ja mam 15m i bez problemu leci FHD

    > Dobry przewód da radę ale to z kolei sporo kosztuje,

    Za ww. dałem 230PLN

    > no i z przewodem
    > jesteś uziemiony z miejscem, w którym stoi źródło sygnału.

    Jakoś nie wyobrażam sobie biegania z ampli po salonie :)

    --
    Pete

  • 23. Data: 2016-07-12 13:31:58
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 lipca 2016 12:09:43 UTC+2 użytkownik quent napisał:

> [...]
    > Dobry przewód da radę ale to z kolei sporo kosztuje, no i z przewodem
    > jesteś uziemiony z miejscem, w którym stoi źródło sygnału.

    Kupiłem taki odbiornik Wi-Fi ( HDMI), który przekazuje obraz na moją plazmę, ze
    smartfona. Jest super! Kosztował 20 Euro.
    O wiele lepiej, niz obraz bezpośredni z internetu na Smart-TV ( LED), który mam w
    sypialni.

    Ciekawe, czy ten projektor ma funkcje przekazywania obrazu przez Wi-Fi?

  • 24. Data: 2016-07-12 13:35:22
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lipca 2016 22:45:03 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Nigdy wiecej telewizora. Telewizor jest do patrzenia z projektora sie oglada.
    Szyfry Wojny byly juz kilka razy w telewizji. Ale pierwszy raz je ogladalem.
    Potrzebuje jeszcze ekran. Tlo fotograficzne srednio sie nadaje.

    Spędziłem sporo czasu w sklepach z tv, zanim zdecydowałem sie na plazmę.
    Zadne LED, LCD, projektory, monitory, nie wzbudziły mojego zachwytu.
    No, ale brzydkie kobiety tez mają swoich wielbicieli...

  • 25. Data: 2016-07-12 16:38:35
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >Za ww. dałem 230PLN

    Przepłaciłeś.

  • 26. Data: 2016-07-12 16:40:46
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    Kapelinder napisał:

    >Spędziłem sporo czasu w sklepach z tv, zanim zdecydowałem sie na plazmę.
    >Zadne LED, LCD, projektory, monitory, nie wzbudziły mojego zachwytu.
    >No, ale brzydkie kobiety tez mają swoich wielbicieli...

    Tylko czemu się musisz takimi tekstami dowartościowywać niczym adas?
    Podejrzewasz, ze jesteś takim właśnie wielbicielem?

  • 27. Data: 2016-07-12 16:51:44
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-12 o 16:38, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Przepłaciłeś.

    Mam taki jeden za +- 60 zeta.
    raz działa raz nie działa.

    A potrzebowałem działający zawsze, bo został zalany w posadzce.

    --
    Pete

  • 28. Data: 2016-07-12 17:56:19
    Od: quent <x...@x...com>

    On 12.07.2016 13:31, Pete wrote:

    > Ale ten transmitter będzie kosztował prawie tyle ile ten projektor :)

    Nieee aż tak źle to nie jest.

    > Ja mam 15m i bez problemu leci FHD

    Słabe przewody to loteria.

    > Jakoś nie wyobrażam sobie biegania z ampli po salonie :)

    rzucać można z laptopa, kamery itp.
    wygoda Panie ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 29. Data: 2016-07-12 18:14:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-12 o 17:56, quent pisze:

    > Nieee aż tak źle to nie jest.

    ?
    Znajdź proszę transmitter HDMI za rozsądne pieniądze.

    > Słabe przewody to loteria.

    > rzucać można z laptopa, kamery itp.
    > wygoda Panie ;-)

    I takie go-pro podłączysz do czego?

    --
    Pete

  • 30. Data: 2016-07-13 23:42:26
    Od: Marek <m...@g...com>

    Am Dienstag, 12. Juli 2016 16:41:15 UTC+2 schrieb Ghost:
    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Tylko czemu się musisz takimi tekstami dowartościowywać niczym adas?
    > Podejrzewasz, ze jesteś takim właśnie wielbicielem?

    Chyba uwazasz, ze plazma to przesada???
    No cóż...
    Ja sie nie musze dowartosciowywac, po tym, jak zaplacilem 3xtyle, zeby miec TV w
    jakosci, ktorej oczekiwalem./
    Dowartościowywać to sie muszą ludzie, ktorzy chcą zaplacic mało za efekt, który
    wygląda na bogaty.