  • 31. Data: 2016-07-14 14:27:14
    Temat: Re: Lubie was to powiem
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:b0b931e6-5a71-4a94-b602-5cb5b9fb105b@go
    oglegroups.com...

    Am Dienstag, 12. Juli 2016 16:41:15 UTC+2 schrieb Ghost:
    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Chyba uwazasz, ze plazma to przesada???

    O plazmie sie nie wypowiadam choc swoje zdanie mam, pytam ciebie, czemu po
    zakupie musisz sie dowartosciowac, ze kupiles lepiej, niczym jakis adas?

  • 32. Data: 2016-07-14 14:33:23
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-07-14 o 14:27, Ghost pisze:

> [...]
    > po zakupie musisz sie dowartosciowac, ze kupiles lepiej, niczym jakis adas?

    Szukasz dziury w całym.

    Marek po prostu spośród różnych opcji wybrał najlepszą dla siebie.
    Zresztą dotąd plazma i OLED są uznawane za najlepsze w aspekcie obrazu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 33. Data: 2016-07-14 14:41:24
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    W dniu 2016-07-14 o 14:27, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    oglegroups.com...

    >Szukasz dziury w całym.

    Bynajmniej.

    >Marek po prostu spośród różnych opcji wybrał najlepszą dla siebie.

    Stąd te brzydkie kobiety.

    >Zresztą dotąd plazma

    Znasz jakąś plazmę z obrazem 4k? BTW mówisz, że możliwość wypalenia sobie
    wzorka na ekranie to najlepszy aspekt obrazu?

    >i OLED są uznawane za najlepsze w aspekcie obrazu.

    Nie, to OLED jest najlepszy, a twój zabieg we wrzuceniu obu do jednego worka
    jest żałosny.

  • 34. Data: 2016-07-14 15:59:27
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    ?

    > Znasz jakąś plazmę z obrazem 4k? BTW mówisz, że możliwość wypalenia
    > sobie wzorka na ekranie to najlepszy aspekt obrazu?

    Powtarzasz mity z czasów, gdy ogroooomne plazmy miały 40 cali, a
    najcieńsze miały grubość 15 cm ;)

    > Nie, to OLED jest najlepszy, a twój zabieg we wrzuceniu obu do jednego
    > worka jest żałosny.

    To już trzeba stanąć z kalibratorem.
    OLEDY potrafią mocno przekłamywać kolory.

    Ale to już sprawa subiektywna.

    Jak zwykły człowiek wejdzie do studia nagraniowego czy reżyserki, to się
    dziwi: dlaczego te kolory takie słabe, a dźwięk taki nieciekawy?
    A są tam studyjne monitory odsłuchowe i studyjne skalibrowane monitory
    wizyjne.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 35. Data: 2016-07-14 16:20:27
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    W dniu 2016-07-14 o 14:41, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    >
    > W dniu 2016-07-14 o 14:27, Ghost pisze:
    >>
    > (...)

    >?

    Łopatologicznie: poczuł potrzebę stwierdzenia, że jego jest naj (jak mały
    adaś), a reszta to brzydkie kobiety, czaisz?

    >Powtarzasz mity z czasów, gdy ogroooomne plazmy miały 40 cali, a najcieńsze
    >miały grubość 15 cm ;)

    Brak 4k to mit z czasów?

    >To już trzeba stanąć z kalibratorem.
    >OLEDY potrafią mocno przekłamywać kolory.

    Ta, plazmy nawet złoty kolor wygenerują.

    >Ale to już sprawa subiektywna.

    Nie.

  • 36. Data: 2016-07-15 11:41:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-14 o 14:41, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    >
    > Znasz jakąś plazmę z obrazem 4k?

    NA dzisiaj po co obraz 4K? żeby obejrzeć sobie własne filmy?

    > BTW mówisz, że możliwość wypalenia
    > sobie wzorka na ekranie to najlepszy aspekt obrazu?

    To akurat również dotyczy ekranów OLED.

    --
    Pete

  • 37. Data: 2016-07-15 12:30:02
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2016-07-14 o 14:41, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup

    >NA dzisiaj po co obraz 4K? żeby obejrzeć sobie własne filmy?

    Widze, ze rozeznanie masz zajebiste.

    >To akurat również dotyczy ekranów OLED.

    Bynajmniej

  • 38. Data: 2016-07-15 12:32:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Otoz to. Telewizja nadaje wiele programow z rozdzielczoscia jak dla systemu PAL. Jak
    nadaja HD to z takim przeplywem danych i taka kompresja ze jest obraz troche lepszy
    od PAL a do normalnego HD mu daleko. Troche lepiej jest na platformach cyfrowych ale
    cudow tam nie ma. Sygnal hd z kodowaniem koloru 4:4:0 , to marne kodowanie typowe dla
    amatorskich kamer, to ok/16 Mbit/s. Telewizja teoretycznie nadaje troche ponad
    2Mbit/s a niektore platformy cyfrowe ok 4Mbit/s. Nie kompresowany sygnal FHD z
    kodowaniem koloru 4:4:4 na dwunastu bitach to ok 300Mbit/s.

  • 39. Data: 2016-07-15 13:29:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-07-15 o 12:30, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > Widze, ze rozeznanie masz zajebiste.

    Podaj tę twoją zajebistą ofertę 4K

    > Bynajmniej

    Czyżby?
    https://www.google.pl/search?q=oled+ghosting

    --
    Pete

  • 40. Data: 2016-07-15 13:36:05
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2016-07-15 o 12:30, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >Podaj tę twoją zajebistą ofertę 4K

    Alezeco, porzuciłeś tryb "nie ma w ogóle" na rzecz "jest za mało
    zajebiście"? Sprawdź "nadawcow" streamingowych - netflixa, amazona, itp...

    >Czyżby?

    Owszem. Problem dotyczył pierwszych modeli.