  • 1. Data: 2016-07-11 22:45:00
    Temat: Lubie was to powiem
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nigdy wiecej telewizora. Telewizor jest do patrzenia z projektora sie oglada. Szyfry
    Wojny byly juz kilka razy w telewizji. Ale pierwszy raz je ogladalem. Potrzebuje
    jeszcze ekran. Tlo fotograficzne srednio sie nadaje.

  • 2. Data: 2016-07-11 22:55:49
    Temat: Re: Lubie was to powiem
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lipca 2016 22:45:03 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Nigdy wiecej telewizora. Telewizor jest do patrzenia z projektora sie oglada.
    Szyfry Wojny byly juz kilka razy w telewizji. Ale pierwszy raz je ogladalem.
    Potrzebuje jeszcze ekran. Tlo fotograficzne srednio sie nadaje.

    A audio jak puszczasz? :)

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2016-07-11 23:04:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Nigdy wiecej telewizora. Telewizor jest do patrzenia z projektora sie oglada.
    Szyfry Wojny byly juz kilka razy w telewizji. Ale pierwszy raz je ogladalem.
    Potrzebuje jeszcze ekran. Tlo fotograficzne srednio sie nadaje.

    czyli masz gówno ale je promujesz bo wydałeś kasę i się nie przyznasz,
    że bez sensu? :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-07-11 23:15:15
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-11 o 23:04, masti pisze:

> [...]
    Potrzebuje jeszcze ekran. Tlo fotograficzne srednio sie nadaje.

    > czyli masz gówno ale je promujesz bo wydałeś kasę i się nie przyznasz,

    Moze nie widzial nic lepszego? W sumie jak jest zadowolony to chyba
    wolno mu?

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2016-07-11 23:26:39
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lipca 2016 23:04:42 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > czyli masz gówno ale je promujesz bo wydałeś kasę i się nie przyznasz,
    > że bez sensu? :)

    Jakby faktycznie mu sie nie podobalo to by zwrocil bo ma na to 14 dni :)

    Zaznacze, ze z projektorem mialem stycznosc moze raz w zyciu wiec nie mam
    zielonego pojecia jaki obraz moze wyswietlac ten jego i czy to kila mogila,
    czy potrafi dac jakis fun. Do kina rzadko chodze i dla mnie chyba wazniejsza
    jest jakosc dzwieku niz obraz (skoro nie mam jeszcze projektora, a dobry
    zestaw audio z subem 5.1 mam od ~12 lat ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2016-07-11 23:34:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

> [...]
    Potrzebuje jeszcze ekran. Tlo fotograficzne srednio sie nadaje.

    > Moze nie widzial nic lepszego? W sumie jak jest zadowolony to chyba

    no pewnie, wolny, jescze kraj :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2016-07-11 23:37:57
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Nigdy wiecej telewizora. Telewizor jest do patrzenia z projektora sie oglada.
    Szyfry Wojny byly juz kilka razy w telewizji. Ale pierwszy raz je ogladalem.
    Potrzebuje jeszcze ekran. Tlo fotograficzne srednio sie nadaje.

    Ja obecnie telewizora nie mam w domu żadnego ale przy dziennym świetle
    jakoś dawało się oglądać, natomiast miałem parę razy wypożyczony
    projektor i już w ciągu dnia kiepsko to wyglądało. Najlepiej jak się
    pozasłaniało żaluzje czy rolety, nie wiem może akurat taki gówniany typ
    miałem.
    Jak to wygląda u Ciebie, da się przy dziennym oświetleniu oglądać czy
    trzeba robić zaciemnienie?

  • 8. Data: 2016-07-11 23:43:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przez dodatkowe glosniki. Na razie korzystam z trzech, z podlaczeniem dwoch tylnych
    troche poczekam. Na razie jest ok i najpierw z ekranem sie uporam. Dzwiek jest
    rewelacyjny w opcji kino. Doskonale podrabia dzwiek z kina. Podlaczenie na szybko
    jest proste. Kawalek sciany i glosniki z projektora. Schody zaczynaja sie po kilku
    dniach. Dobry ekran potrzebny, kable od glosnikow trzeba by w sciany wgipsowac. Jakos
    estetycznie kabel zasilajacy i hdmi pod sufit poprowadzic, tez by wypadalo zeby w
    scianie byly. Na razie wad nie widze. Jedyna niedogodnosc to obiektyw staloogniskowy.
    Ale za te pieniadze brak takiego udogodnienia uwazam za uzasadniony.

  • 9. Data: 2016-07-11 23:52:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jest w pokoju od wschodu. Jakos nie mialem okazji wlaczac go przed dwunasta. Na
    oknach zainstalowane sa takie opuszczane rolety czy jak to sie w marketowej gwarze
    nazywa. Po opuszczeniu w dzien obraz uwazam za uzytkowy. Kopa dostaje jak sie ciemno
    zrobi. I dziwnym zbiegiem okolicznosci filmy puszczaja wieczorem. Na dlugie zimowe
    wieczory zabawka pierwsza klasa.

  • 10. Data: 2016-07-11 23:57:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W glowie masz gowno, to wiasomo od dawna. Z powodu tego gowna nie bedziesz nigdy
    opiniotworczy.