  • Data: 2010-08-15 17:35:40
    Temat: Re: MDF czy plyta wiorowa?
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-14 22:52, Kadar pisze:
    > zaproponuja a nie to co ja chcialbym, zeby bylo. Tyle, ze tu korpusy
    > robia z MDF co wydaje mi sie materialem znacznie trwalszym i
    > stabilniejszym.
    > Co wybrać?
    Na korpusy tylko plyte wiorowa.
    Nic nie uzasadnia stosowania MDF-a na korpus.
    Ani wytrzymalosc (wior spokojnie udzwignie pare ton) ani rzekoma
    odpornosc na blizej nieokreslone czynniki.
    MDF/HDF stosuje sie na fronty aby zmniejszyc do minimum koniecznosc
    szpachlowania niedokladnosci krawedzi po frezowaniu. Frezarka lubi
    wyrywac wieksze kawalki wiora na rogach.

    Reasumujac na korpus tylko i wylacznie wior.
    Cena to okolo 110-135 zl za formatke 2.8 x 2.07 m.
    Wybor wzorow przeogromny.

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom