    From: Runt <r...@s...prv>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Machina propagandową ruszyła
    Date: Mon, 8 Mar 2021 07:59:46 +0100

    W dniu 2021-03-07 o 15:38, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    rząda wprowadzeni jakiegoś podatku. To czy rząd może jej odmówić?

    > To samo napisałem tylko w innej formie. Zaczęło się urabianie ludzi. Chwilowo rzad
    wypiera się jak żaba wody. Ale zamienił wieczysta dzierżawę na własność. Uporządkował
    księgi wieczyste. Zrobił wszystko żeby mógł wprowadzić taki podatek. Pytanie nie jest
    takie czy wprowadza taki podatek a kiedy wprowadza taki podatek. Możliwe że dwa lata
    temu nie mieli w planach szybkiego wprowadzenia podatku katastralnego. Od wirusa
    sytuacja się zmieniła. Przez wirusa jesteśmy w sytuacji jak po niedużej wojnie. Z
    czegos rzad musi mieć pieniądze na wiatraki, elektrownie atomowe, ocieplanie
    budynków, drogi, podwyżki emerytur itd. jak ktoś ma kasę ulokowana w dobrych walorach
    w banku ziemskim to nikt poza nim tego mu nie ruszy. Z nieruchomością tak uciec się
    nie da.

    ty mi zenusiu POwiedz co będzie z reperacjami wojennymi od Niemców.
    Kilka miesięcy temu obiecałeś, że będą! Kobyła u płota zenusiu! ;-))

    --
    Runt