  • 1. Data: 2021-03-06 22:40:00
    Temat: Machina propagandową ruszyła
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://spidersweb.pl/bizblog/kataster-mieszkania-ai
    rbnb/
    Czy jeśli jakaś dużo grupa ludzi, na dodatek ta mając być przyszłością państwa, rząda
    wprowadzeni jakiegoś podatku. To czy rząd może jej odmówić?

  • 2. Data: 2021-03-06 22:59:23
    Temat: Re: Machina propagandową ruszyła
    Od: "mr.Jones" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ups.com...
[...]

    NTG pajacu...

  • 3. Data: 2021-03-07 00:04:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 6 marca 2021 o 22:59:19 UTC+1 mr.Jones napisał(a):
> [...]
    > Czy jeśli jakaś dużo grupa ludzi, na dodatek ta mając być przyszłością
    > państwa, rząda wprowadzeni jakiegoś podatku. To czy rząd może jej odmówić?
    Jak by to nie była ta grupa to byś debilu nie odpisał.

  • 4. Data: 2021-03-07 07:25:10
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-03-06 o 22:40, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
    > https://spidersweb.pl/bizblog/kataster-mieszkania-ai
    rbnb/
    > Czy jeśli jakaś dużo grupa ludzi, na dodatek ta mając być przyszłością państwa,

    > rząda wprowadzeni jakiegoś podatku.

    Ż Ą D A ty nadęty DURNIU!

    Wypiłeś już kaczkom wodę z miski czy łańcuch jest zbyt krótki? ;-)

    Jutro twoje święto, weź kąpiel w kałuży!
    I przodem zenusiu, przodkem! ;-)))

    --
    Runt

  • 5. Data: 2021-03-07 12:17:22
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    > Czy jeśli jakaś dużo grupa ludzi, na dodatek ta mając być przyszłością państwa,
    rząda wprowadzeni jakiegoś podatku. To czy rząd może jej odmówić?

    To nie duża grupa ludzi żąda wprowadzenia podatku katastralnego, tylko
    przygotowanie propagandowe.
    Rząd nie może sobie odmówić rzeczy której chce.

  • 6. Data: 2021-03-07 14:27:05
    Od: Runt <r...@s...prv>

    rbnb/
    > Jak by to nie była ta grupa to byś debilu nie odpisał.

    i ty tez debilu ;-)))

    --
    Runt

  • 7. Data: 2021-03-07 15:38:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 7 marca 2021 o 12:17:03 UTC+1 t-1 napisał(a):
> [...]
    > przygotowanie propagandowe.
    > Rząd nie może sobie odmówić rzeczy której chce.
    To samo napisałem tylko w innej formie. Zaczęło się urabianie ludzi. Chwilowo rzad
    wypiera się jak żaba wody. Ale zamienił wieczysta dzierżawę na własność. Uporządkował
    księgi wieczyste. Zrobił wszystko żeby mógł wprowadzić taki podatek. Pytanie nie jest
    takie czy wprowadza taki podatek a kiedy wprowadza taki podatek. Możliwe że dwa lata
    temu nie mieli w planach szybkiego wprowadzenia podatku katastralnego. Od wirusa
    sytuacja się zmieniła. Przez wirusa jesteśmy w sytuacji jak po niedużej wojnie. Z
    czegos rzad musi mieć pieniądze na wiatraki, elektrownie atomowe, ocieplanie
    budynków, drogi, podwyżki emerytur itd. jak ktoś ma kasę ulokowana w dobrych walorach
    w banku ziemskim to nikt poza nim tego mu nie ruszy. Z nieruchomością tak uciec się
    nie da.

  • 8. Data: 2021-03-07 23:17:25
    Od: ptoki <s...@g...com>

    sobota, 6 marca 2021 o 15:40:01 UTC-6 4...@g...com napisał(a):
> [...]
    > Czy jeśli jakaś dużo grupa ludzi, na dodatek ta mając być przyszłością państwa,
    rząda wprowadzeni jakiegoś podatku. To czy rząd może jej odmówić?

    Zenek, jakis matol ze spiderweba wrzuca swoje durnoty a ty to na powaznie biezesz?

    Jak rzad bedzie chcial sie zabrac za kataster to po prostu to zrobi.
    Wrzuci niski, taki zeby sie lud nie oburzyl. Powie ze nie zauwazycie roznicy.
    Oczywiscie nikomu na pismie gwarancji nie da ze na 100 lat taka stawka zostanie.

    A po jakims czasie tak czy owak zabe ugotuje.

    Ale narazie nie wprowadzaja. Bo ma byc jak jest.

  • 9. Data: 2021-03-07 23:45:36
    Temat: Re: NIE KARMIĆ TROLA !!! Machina propagandową ruszyła
    Od: "mr.Jones" <w...@i...pl>

> [...]

    >roznicy.
    >Oczywiscie nikomu na pismie gwarancji nie da ze na 100 lat taka stawka

    Uprasza się: NIE KARMIĆ TROLA! Nie reagować, nie odpisywać na wyssane z
    internetu "kopiuj-wklej"
    bzdety. 99% treści postów pacjenta z Bałut nie wnosi nic do
    dyskusji.Większość to inwektywy. Zamknijmy temat.

    Jones

  • 10. Data: 2021-03-08 07:59:46
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-03-07 o 15:38, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    w banku ziemskim to nikt poza nim tego mu nie ruszy. Z nieruchomością tak uciec się

    ty mi zenusiu POwiedz co będzie z reperacjami wojennymi od Niemców.
    Kilka miesięcy temu obiecałeś, że będą! Kobyła u płota zenusiu! ;-))

    --
    Runt