  • 11. Data: 2021-03-08 16:13:38
    Temat: Re: Machina propagandową ruszyła
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 8 marca 2021 o 07:59:49 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
    rząda wprowadzeni jakiegoś podatku. To czy rząd może jej odmówić?

    rzad wypiera się jak żaba wody. Ale zamienił wieczysta dzierżawę na własność.
    Uporządkował księgi wieczyste. Zrobił wszystko żeby mógł wprowadzić taki podatek.
    Pytanie nie jest takie czy wprowadza taki podatek a kiedy wprowadza taki podatek.
    Możliwe że dwa lata temu nie mieli w planach szybkiego wprowadzenia podatku
    katastralnego. Od wirusa sytuacja się zmieniła. Przez wirusa jesteśmy w sytuacji jak
    po niedużej wojnie. Z czegos rzad musi mieć pieniądze na wiatraki, elektrownie
    atomowe, ocieplanie budynków, drogi, podwyżki emerytur itd. jak ktoś ma kasę
    ulokowana w dobrych walorach w banku ziemskim to nikt poza nim tego mu nie ruszy. Z
    nieruchomością tak uciec się nie da.

    > ty mi zenusiu POwiedz co będzie z reperacjami wojennymi od Niemców.
    > Kilka miesięcy temu obiecałeś, że będą! Kobyła u płota zenusiu! ;-))
    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    Wszystkiego najlepszego pizdziak vel runt dziura w dupie z okazji dnia kobiet. No
    fakt, kobietą nie jesteś ale kurwa to rodzaj żeński i pasuje do ciebie jak ulał.

  • 12. Data: 2021-03-09 08:03:36
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-03-08 o 16:13, kanalia i psi bękart Zenek Kapelinder pisze:

    >Wszystkiego najlepszego pizdziak vel runt dziura w dupie z okazji dnia kobiet.

    tu masz zenusiu prezencik od hanssa godny twoich "ust"

    https://tinyurl.com/j7hwksu8

    > No fakt, kobietą nie jesteś ale kurwa to rodzaj żeński i pasuje do ciebie jak ulał.

    zenusiu, c-vel kogutek, tęsknisz za burdelowymi czasami u hanssa? ;-)))

    tu masz hanssa cos na swoje "dolegliwości" https://tinyurl.com/534uszm9