  • Data: 2016-07-17 20:04:05
    Temat: Re: Mączlik szklarniowy
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Jul 2016 15:30:05 +0200, Trybun napisał(a):

    > No skoro tak piszesz... Na wszelki wypadek wypróbuję jakiś taki najmniej
    > aromatyczny płyn.. Dzięki za poradę:-)

    Byle naprawdę kilka kropel (np 5 kropel na 5 l wody - i dobrze wymieszać),
    bo inaczej dysza zatka się pianą i nie będzie dobrze rozpylała cieczy.
    Z tym aromatem się nie obawiaj, to są biodegradowalne sprawy w płynach do
    naczyń, a i te zewnętrzne liście przecież i tak odrzucisz, kiedy urosną
    główki od środka.