    From: "Tomasz" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Magazyn na czas nowej budowy
    Date: Thu, 8 Mar 2018 18:49:58 +0100

    Użytkownik "abomito" <a...@w...pl> napisał

    Pogadaj z nowymi sąsiadami, może ktoś ma pustą stodołę.Jedno- że poznasz
    sąsiadów,
    a drugie- dobytek będzie pod kontrolą.A w tych czasach o pustą stodołę
    nietrudno.
    Zasadniczo mógłbyś to zrobić i na Kaszubach.Tam kontakty już masz- ale
    inaczej
    się na nowego sąsiada, a inaczej na gościa który wyjeżdża i krzyżyk mu na
    drogę...
    Pozdro.abomito

    Dzięki za nową, świetną myśl,
    nie wiem czemu nie przyszło mi to wcześniej do głowy.
    To by mi zaoszczędziło szybkiego robienia zbędnego magazynu.
    Mało tego sam mam u siebie na Kaszubach warsztato/garaż 4 x 6 m i tam by sie
    moje graty pomieściły,
    Muszę to tylko uzgodnić z nowymi właścicielami.
    --
    Tomasz